  • 1. Data: 2012-07-20 11:09:57
    Temat: co jest najfajniejszego w programowaniu?
    Od: " f.i.r" <f...@W...gazeta.pl>

    Co jest najfajniejszego w programowaniu? Rozni ludzi na pewno
    maja rozne doswiadczenia z rzeczami ktore uwazają ze byly
    maksymalnie fajne. Mozna prosic o takie przyklady ktore
    dostarczyly komus sporego funu? (Dla mnie na pewno jednymi z
    fajnijszych rzeczy bylo programowanie w asmie na c64, pozniej
    drobiacgi typu zb mandelbrota - kodowanie tego tez jest dosyc fajne,
    kodowanie roguelika (jak dobrze szlo), i kodowanie sigmy (mojego
    prototypu space shootera w 3d tez dosyc fajne) - jak dobrze szlo
    [bo jak dobrze nie szlo to juz mniej]. Pytanie moze troche zle
    napisane (zle sie czuje) ale ogolnie chyba zrozumiale - jest to
    pytanie o najfajniejsze doswiadczenia z kodowania jakis kawalkow
    i co to bylo?

  • 2. Data: 2012-07-20 12:00:54
    Temat: Re: co jest najfajniejszego w programowaniu?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " f.i.r" <f...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Co jest najfajniejszego w programowaniu?

    Dla mnie programowanie/informatyka/numeryka byly lekarstwem/bronia/"ucieczka"
    przez PRLowskim oblepiajacym wszystko komunizmem, klamstwem i skurwieniem "narodku".
    Taka wyspa prawdziwej wolnosci, a i pewien "sposob na uczciwe zycie".

    Kiedys przy wodce (wczesne lata 80te) uslyszalem od znajomego prof (dzis) fizyki:
    "oni mi do fizyki nie wejda".
    Przestalem pic bo uzmyslowilem sobie, ze tez:
    "oni mi do programowania nie wejda"
    Reszta to juz byla tylko prosta konsekwencja tamtej chwili/wyboru.

    AK

  • 3. Data: 2012-07-20 12:18:41
    Od: " f.i.r" <f...@g...pl>

    spox, powiedzmy ze to jest dosyc zrozumiale ;-)
    ale ja tu akurta pytam o cos innego, o konkretne fajne kawałki
    (przykodzenia albo chociaz zainteresowania) - z dziedziny
    konkretnego kodowania/ jakiejs tam techniki
    [ja np mialem ostatnimi laty laki fajny kawałek jak zobaczylem
    jak fajnie niektore efekty dzialaja na iphone, itp, genaralnie nie
    ma tego duzo bo sa to czesciej tylko elementy filingu jak cos idzie
    dobrze - niestety nie sa to jakies stale dlugie okresy czasu, gdzie
    dominuje mozolna nie calkiem satysfakcjonujaca robota)

    pytam bo poszukuje takich ultra fajnych rzeczy ktore komus ew
    sprawialy mase niezapomnianego funu (jak jedynie bardzo nieliczne
    kawalki mi) co bylo wyjatkowo fajne - w jakim stopniu w jaki sposob i
    dlaczego?

  • 4. Data: 2012-07-20 12:30:24
    Temat: Re: Re:co jest najfajniejszego w programowaniu
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " f.i.r" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > spox, powiedzmy ze to jest dosyc zrozumiale ;-)

    Tak ? Watpie :)
    Dla 99% MWzDM to jest _kompletnie_ niezrozumiale ;)

    > o konkretne fajne kawałki
    > (przykodzenia albo chociaz zainteresowania) - z dziedziny
    > konkretnego kodowania/ jakiejs tam techniki

    To sa drobiazgi (dla mnie mniej znaczace).
    IMHO najwazniejsze w tym zawodzie sa predyspozycje "osobnicze".
    Wcale nie konkretne umiejetnosci. One sie czesto deaktualizuja/traca znaczenie.

    AK

  • 5. Data: 2012-07-20 12:49:28
    Temat: Re: co jest najfajniejsze w programowaniu
    Od: " f.i.r" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ok, ale ja tu nie pytam o temat najrozmaitszych 'zawodowych meczarni'
    tylko z perspektywy 'czystego przedmiotu' - co sie najfajniej kodziło,
    tak ze bylo to swietnym przezyciem 'samo w sobie' - co to bylo i jak
    to było

  • 6. Data: 2012-07-20 13:46:33
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " f.i.r" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > tylko z perspektywy 'czystego przedmiotu' - co sie najfajniej kodziło,

    To, za co najwiecej placili

    AK

  • 7. Data: 2012-07-20 16:02:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2012 09:09:57 +0000 (UTC), f.i.r napisał(a):

> [...]
    > napisane (zle sie czuje) ale ogolnie chyba zrozumiale - jest to
    > pytanie o najfajniejsze doswiadczenia z kodowania jakis kawalkow

    Dla mnie to tylko wygoda skłania do programowania (oprócz pieniędzy).

  • 8. Data: 2012-07-20 16:30:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to chyba jasne, 2+2=4...
    w życiu niestety wychodzi 5, 6, a czesem i 10...

  • 9. Data: 2012-07-20 16:39:47
    Od: "f.i.r" <f...@N...gazeta.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Dla mnie to tylko wygoda skłania do programowania (oprócz pieniędzy).

    osobliwe, a gdzie jest true shool ? :0

  • 10. Data: 2012-07-20 17:42:04
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 20 Jul 2012 12:00:54 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

> [...]

    Najfajniejsza w programowaniu jest pensja.

    A.L.

    P.S. Pzrepraszamze odpowiadam "posrednio", ale OP siedzi u mnie w KF