  • 11. Data: 2010-01-16 23:40:29
    Temat: Re: co lepsze Olympus E420 czy Nikon D3000 dla amatora fotografii?
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hitcuk$e8f$1@inews.gazeta.pl...
    > szukam zdjęć w internecie zrobionych przez oba aparaty w ciemnych i
    > dusznych;)
    > pomieszczeniach. ale jeśli możecie to podeślijcie mi jakieś swoje?

    Fotki z E-420:

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2130009588060178

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2123992817359426

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2124747416598770

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2124773683443874

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2124810130069602

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2124829005046322

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2124850150979730

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2124871878051010

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2123113649634818

    http://picasaweb.google.com/croolick/Tunezja2009#536
    2123437297795442

    fotki robione ukradkiem, bez kadrowania i lampy z poziomu pasa (zakaz
    fotografowania):

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    1980551829154

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    2030481512290

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    2073642556146

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    2106689043426

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    2140110502338

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    2220966572930

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    2258128683266

    tu już można było focić:

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    5188691124098

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    5229294022258

    http://picasaweb.google.com/croolick/Saksonia#534730
    5281719841586

  • 12. Data: 2010-01-17 20:02:02
    Od: " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    myślę, że zdjęcia z E420 wychodzą nie najgorzej:)
    w zakazanych to jednak chyba ręka zadrżała?;)
    całkiem przyzwoite jak na moje oko:) dziękuję

    a jakieś nocne plenery i fotki z D3000?

  • 13. Data: 2010-01-18 16:42:55
    Od: " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    znalazłem też przykładowe zdjęcia z Nikona D3000
    http://www.dpreview.com/gallery/nikond3000_samples/

    czy znacie tani i wiarygodny sklep gdzie można kupić cyfrową lustrzankę?

  • 14. Data: 2010-01-18 20:24:02
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:hitcuk$e8f$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Fotki z E-420:

    Kurcze jednak moim szumiącym E-500 lepsze robię :) na manualu robiłeś czy
    priorytecie ? niektóre cukierkowe a nie które za to bure lub lekko
    prześwietlone może dla tego że ja mam matrycę Kodaka.
    Miałem wymieniać na E-30 ale się wacham...

  • 15. Data: 2010-01-20 22:21:06
    Od: " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    chciałem podziękować za Wasze rady, dzięki nim rozjaśniło się mi trochę;)
    a temat sprzętu wydał się bardziej przyjazdy:)

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 16. Data: 2010-01-21 09:42:00
    Od: "artur_m" <a...@v...pl>

    > chciałem podziękować za Wasze rady, dzięki nim rozjaśniło się mi trochę;)
    > a temat sprzętu wydał się bardziej przyjazdy:)
    >
    > pozdrawiam
    > Sebastian

    No, ale, kurde, co wybrałeś?

  • 17. Data: 2010-01-22 11:37:47
    Od: " Sebastian" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    artur_m <a...@v...pl> napisał(a):

    > No, ale, kurde, co wybrałeś?

    już go mam:))
    zdecydowałem się na Nikona D3000 z obiektywem 18-105.
    czas pokaże czy współpraca nam wychodzi;))

    pozdrawiam :-)