  • 1. Data: 2014-01-30 04:44:14
    Temat: co to jest: karta Microsoft Tun Miniport?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tak na > 50% to nigdy nie mialem w managerze urzadzen "karty Microsoft Tun
    Miniport"...
    AdapterWatch z nirsoftu pokazuje mi te karte (jako wlaczona, ethernetowa),a
    ja raczej mieszkam w tym Adapterze (czesto sprawdzam dns-y) i teraz widze ja
    , jak mniemam, pierwszy raz...
    Co to za cudo? do czego _nagle_ sluzy i skad wziela sie?

    btw: google wrzeszcxza "wylacznie" o klopotach ze sterownikami do tej
    karty...

  • 2. Data: 2014-01-30 20:55:12
    Temat: Re: co to jest: karta Microsoft Tun Miniport?
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2014-01-30 04:44, 1634Racine pisze:
    > Microsoft Tun Miniport

    http://www.ehow.com/info_12229485_microsoft-tun-mini
    port-adapter.html

    --