  • 1. Data: 2015-05-27 18:38:48
    Temat: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mam na strychu parę telewizorów, monitorów CRT, magnetowidów. wszystko
    było sprawne jak tam wędrowało. Spróbowałem na olx, nawet za darmo
    niechcą. telefon chcieli ale nie miałem instrukcji obsługi.....
    Czy macie jakieś pomysły co wydłubać z tv, magnetowidu przed....
    utylizacją? A może da się taki sprzęt jakoś nietypowo wykorzystać?

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-05-27 18:53:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-05-27 18:38, ToMasz wrote:
    [...]
    > Czy macie jakieś pomysły co wydłubać z tv, magnetowidu przed....
    > utylizacją? A może da się taki sprzęt jakoś nietypowo wykorzystać?
    Ale po co? Chcesz tracić czas na dłubaninę aby zarobić jakieś grosze na
    surowcach wtórnych? Zamiast babrać się w tym gównie poświęć więcej czasu
    na to na czym normalnie zarabiasz pieniądze a będziesz do przodu. Ja tam
    3 telewizory, 2 monitory i trochę mniejszego badziewia bez żalu oddałem
    do punktu wyznaczonego przez gminę. No chyba że np. te telewizory to są
    już obiekty poszukiwane przez kolekcjonerów, np. TV z wczesnego PRL-u.
    To wtedy nic nie wydłubywać tylko szukać chętnego.

  • 3. Data: 2015-05-27 20:37:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ToMasz napisał(a) :
> [...]
    > Czy macie jakieś pomysły co wydłubać z tv, magnetowidu przed....
    > utylizacją? A może da się taki sprzęt jakoś nietypowo wykorzystać?

    Daj ogłoszenie na http://gratyzchaty.pl/
    Tam oddaje się tylko za darmo. Ewentualnie po koszcie przesyłki.

    Paru staroci się pozbyłem. I nawet dostałem na parę piw. Takich
    lepszych :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 4. Data: 2015-05-27 21:15:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

> [...]
    > obsługi..... Czy macie jakieś pomysły co wydłubać z tv,
    > magnetowidu przed.... utylizacją? A może da się taki sprzęt jakoś

    z telewizora to LM7805 można wyszarpać hehe :)

    i głośniki. Kiedy jakiś matoł z biura je wykreślił kupując samochody
    były jak znalazł.

    no i tradycjonnie kable zasilajace odzyskać.

    Małe ruskie radyjka tranzystory można przerobić na playery mp3.

    Kompy naszykowałem i rozdałem na wiesce dla pań 50+ żeby sobie po
    kozaczku i pudelku śmigały.

    z telefonów dect można zrobić domofon przy bramce.

    ale koniec końców większość sprzętu wywaliłem na złom.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2015-05-28 00:01:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy macie jakieś pomysły co wydłubać z tv, magnetowidu przed....
    > utylizacją? A może da się taki sprzęt jakoś nietypowo wykorzystać?

    Spróbuj sprzedać TV jako monitory do CCTV analogowej. Jeśli oczywiście mają
    jakiekolwiek wejście po niskiej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-05-28 10:26:59
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-05-27 o 18:38, ToMasz pisze:
> [...]
    > Czy macie jakieś pomysły co wydłubać z tv, magnetowidu przed....
    > utylizacją? A może da się taki sprzęt jakoś nietypowo wykorzystać?

    Z obudowy monitora CRT możesz zrobić domek dla kota...

    P.P.

  • 7. Data: 2015-05-28 11:19:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
> [...]
    >darmo niechcą. telefon chcieli ale nie miałem instrukcji obsługi.....
    >Czy macie jakieś pomysły co wydłubać z tv, magnetowidu przed....

    Trafo WN i moze tranzystor z radiatorem ...

    >A może da się taki sprzęt jakoś nietypowo wykorzystać?

    Chyba nikt nie ma ...

    J.

  • 8. Data: 2015-05-28 11:58:35
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    JDX <j...@o...pl> wrote:

    > do punktu wyznaczonego przez gminę. No chyba że np. te telewizory to są
    > już obiekty poszukiwane przez kolekcjonerów, np. TV z wczesnego PRL-u.

    Trzymać aż nabiorą wartości historycznej. Ja mam jeszcze w piwnicy starego
    Herculesa z początków komputeryzacji. Stoi, jeść nie woła, a za 20-30 lat
    to będzie rarytas...

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 9. Data: 2015-05-28 12:17:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-28 o 11:58, Gof pisze:

    > Trzymać aż nabiorą wartości historycznej. Ja mam jeszcze w piwnicy starego
    > Herculesa z początków komputeryzacji. Stoi, jeść nie woła, a za 20-30 lat
    > to będzie rarytas...

    Może włączaj go gdzieś tak co rok, żeby się nie zastał ;)

    Elektrolity nie lubią leniuchować, kineskopy także.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2015-05-28 12:48:49
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Daj ogłoszenie na http://gratyzchaty.pl/

    Fajna strona, mam parę gratów do oddania, za które wstyd brać pieniądze,
    a szkoda wyrzucić.