  • 1. Data: 2009-07-29 11:51:24
    Temat: cyfra czy n-ka?
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Witam

    czy ktoś porównywał może która z tych platform oferuje lepszą jakość obrazu?
    Mam na codzień dekoder PVR cyfry + i nie wiem czy nie zmienić na ten nbox
    recorder.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2009-07-29 12:01:56
    Temat: Re: cyfra czy n-ka?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > czy ktoś porównywał może która z tych platform oferuje lepszą jakość
    > obrazu?

    Na jakim kanale?
    To jedyne wymaganie?
    Liczy się jakość obrazu, a już zawartość nie?

  • 3. Data: 2009-07-29 12:16:53
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    > Na jakim kanale?
    > To jedyne wymaganie?
    > Liczy się jakość obrazu, a już zawartość nie?

    Tak ponieważ na obu platformach biorę full pakiet, a nie zależy mi na canal+

    Chodzi mi ogólnie o jakość, bo słyszałem, że nka stosuje mpeg4 który pozwala
    na lepszą jakość wszystkich kanałów w totalu (więcej miejsca na dane)
    do tego mam subiektywną opinię że discovery hd na starym nboxie wyglądał mi
    dużo lepiej niż na dekoderze pvr cyfry.

    Maciek

  • 4. Data: 2009-07-29 12:25:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Chodzi mi ogólnie o jakość, bo słyszałem, że nka stosuje mpeg4 który
    > pozwala na lepszą jakość wszystkich kanałów w totalu (więcej miejsca na

    Aha, czyli Twoim zdaniem kiepski albo taki sobie sygnał polepszy się gdy go
    się podda innej kompresji?
    W każdym razie zarówno N jak i Cyfra stosują i mpeg-2 i mpeg-4.
    Oczywiście Cyfra w mniejszym zakresie, ale jednak.

    > do tego mam subiektywną opinię że discovery hd na starym nboxie wyglądał
    > mi dużo lepiej niż na dekoderze pvr cyfry.

    A to ciekawe, od kiedy Cyfra ma Discovery HD?

  • 5. Data: 2009-07-29 14:13:25
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Cavallino pisze:

    > Liczy się jakość obrazu, a już zawartość nie?

    Oczywiście liczy się tylko jakość - a tę "N"
    ma nieporównywalnie lepszą. :)
    Co do zawartości: obie platformy oferują to samo -
    głównie TVN. :)

  • 6. Data: 2009-07-29 14:19:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście liczy się tylko jakość - a tę "N"
    > ma nieporównywalnie lepszą. :)
    > Co do zawartości: obie platformy oferują to samo -
    > głównie TVN. :)

    Poza Canal+ to faktycznie racja, ja bym nazwał tą sytuację że NIC nie
    oferują.

  • 7. Data: 2009-07-29 16:02:28
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Liczy się jakość obrazu, a już zawartość nie?

    O, i kto to mówi? ;-)))

  • 8. Data: 2009-07-29 16:08:03
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Poza Canal+ to faktycznie racja, ja bym nazwał tą sytuację że NIC nie
    > oferują.

    Tu muszę się z Tobą zgodzić. W poniedziałek wysłałem do C+ wypowiedzenie, bo
    tak naprawdę nic nie oferują :-). Porażka. Policzyłem że od początku roku na
    C+ obejrzałem 3 albo 4 filmy, reszta to chłam. A bulę 150 zł/m-c. Nie
    podniecają mnie filmy składające się głównie z efektów specjalnych, z fabułą
    zrozumiałą dla 6-latka, a takie niestety w większości są na C+... Najwięcej
    ogładam Kino Polska, Disc, a brakuje mi Zone Europa. Dlatego zmieniam na
    Polsat :-).
    Reasumując: odradzam Cyfrę, chyba że ktoś choruje właśnie na któryś canal+.
    Reszta praktycznie jest na pozostałych platformach, za połowę ceny ;-)

  • 9. Data: 2009-07-29 17:20:52
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    > Reasumując: odradzam Cyfrę, chyba że ktoś choruje właśnie na któryś
    > canal+. Reszta praktycznie jest na pozostałych platformach, za połowę ceny
    > ;-)

    No właśnie. Właśnie zaadresowałem list na skrzynkę pocztową nr 8 :-) też
    dziękuje cyfrze. Ale z polsatem jest inny problem - nie ma dekoderów PVR :(

    Maciek

  • 10. Data: 2009-07-29 17:33:07
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> wrote in message

    > No właśnie. Właśnie zaadresowałem list na skrzynkę pocztową nr 8 :-) też
    > dziękuje cyfrze. Ale z polsatem jest inny problem - nie ma dekoderów PVR
    > :(

    ale maja moduly CI

    c.