  • 1. Data: 2011-09-17 13:46:51
    Temat: cyfrowy polsat hdmi
    Od: WildS <f...@n...pl>

    Witam, Mam cyfrowy polsat z dekoderem HD5000.
    Ten dekoder ma wyjsciem HDMI.
    Mam też laptopa z fajną matryca full HD (i również wyjściem HDMI ;)).
    Teraz moje oglądanie telewizji wygląda tak jak 20 lat temu VHS ;)
    Z dekodera ciągne 3 chinche do wejscia hybrydowego tunera AverTV Volar
    HX na USB i dalej już wyświetla mi obraz w laptopie.

    Chciałbym ominąć tą analogową część.
    Czy są jakieś urządenia (najlepiej na USB), które w skrócie udawałyby,
    że są telewizorem z wejsciem HDMI i następnie od początku do końca
    cyfrowo podawałyby obraz laptopowi tak, żeby to fullHD to było fullHD a
    nie fullHD wykastrowane chinchami po drodze.

    Kupno TV odpada :)

    --
    WildS

  • 2. Data: 2011-09-17 15:17:05
    Temat: Re: cyfrowy polsat hdmi
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-09-17 15:46, WildS napisal (a):
> [...]
    > cyfrowo podawałyby obraz laptopowi tak, żeby to fullHD to było fullHD a
    > nie fullHD wykastrowane chinchami po drodze.

    USB 3.0
    http://tinyurl.com/3rup37s

    ExpressCard
    http://tinyurl.com/6ggrju9

    W tej cenie, a nawet sporo taniej można 22" tv/monitor kupić.

  • 3. Data: 2011-09-17 15:53:13
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-17, [MF] PL <s...@w...pl> wrote:

    > USB 3.0
    > http://tinyurl.com/3rup37s
    >
    > ExpressCard
    > http://tinyurl.com/6ggrju9
    >
    > W tej cenie, a nawet sporo taniej można 22" tv/monitor kupić.

    Tak przeglądam i od innej strony się za to próbuję zabrać.
    Znalazłem:
    http://www.avermedia.com/avertv/Product/ProductDetai
    l.aspx?Id=544
    Tylko nie do kupienia :/
    W ogole nie moge nigdzie tego znalezc w sprzedazy a wygląda to jak
    rozwiązanie mojego problemu.

    Kupno TV odpada. Jeden laptop w kabinie wystarczy ;)

    --
    WildS

  • 4. Data: 2011-09-17 18:00:30
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    WildS wrote:

> [...]
    > jak rozwiązanie mojego problemu.
    >
    > Kupno TV odpada. Jeden laptop w kabinie wystarczy ;)

    Nie rozumiem. To jest tylko "odbiornik" umożliwiający odbiór
    transmisji satelitarnych DVB-S i S2 współpracujący z PC. Zaś
    takiego (czy podobnego) sprzętu jest co niemiara. I nic Tobie
    z niego jeśli chodzi o wykorzystanie go do odbioru Cyfrowego
    Polsatu, gdyż karty CP są "sparowane" z odbiornikami.

    btw:
    ostatnio czytałem o:
    http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=24751 ceneo już je "widzi",
    http://www.ceneo.pl/12354288 w cenie jak widać.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 5. Data: 2011-09-17 19:43:07
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-17, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy> wrote:
> [...]
    > z niego jeśli chodzi o wykorzystanie go do odbioru Cyfrowego
    > Polsatu, gdyż karty CP są "sparowane" z odbiornikami.

    Czyli karta nie zadziała z niczym innym? Beznadziejnie :/
    Zostaje więc tylko szukać czegoś na USB co udaje TV z HDMI i zapodaje
    sygnał laptopowi.

    > btw:
    > ostatnio czytałem o:
    > http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=24751 ceneo już je "widzi",
    > http://www.ceneo.pl/12354288 w cenie jak widać.

    To pierwsze to z grubsza to co mam teraz czyli hybrydowy tuner z
    analogowymi wejściami.
    To drugie byłoby OK gdyby było na USB. Można przyjąć, że moim głównym
    komputerem jest laptop.

    --
    WildS

  • 6. Data: 2011-09-17 20:36:26
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    WildS wrote:

    > Czyli karta nie zadziała z niczym innym? Beznadziejnie :/

    Praktycznie rzecz biorąc nie zadziała. Gdybyś był właścicielem
    odpowiednio bardzo starego modelu odbiornika, to dałoby się
    z niego wyciągnąć dane potrzebne do tego by komputer mógł
    się przedstawić z odpowiednimi danymi uwierzytalniającymi, w
    ten sposób udając oryginalny odbiornik z punktu widzenia karty.

    Realnie dla ~99% użytkowników CP nie zadziała..

    > Zostaje więc tylko szukać czegoś na USB co udaje TV z HDMI i
    > zapodaje sygnał laptopowi.

    > To pierwsze to z grubsza to co mam teraz czyli hybrydowy tuner z
    > analogowymi wejściami.

    to pierwsze to tam było tylko dlatego że razem występowało z
    drugim w jednym artykule..

    > To drugie byłoby OK gdyby było na USB. Można przyjąć, że moim
    > głównym komputerem jest laptop.

    Myślę że coś znajdziesz, ale tanio nie będzie..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 7. Data: 2011-09-17 23:17:56
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-17 15:46, WildS pisze:
> [...]
    > cyfrowo podawałyby obraz laptopowi tak, żeby to fullHD to było fullHD a
    > nie fullHD wykastrowane chinchami po drodze.

    Powiem tak z normalnego tunera mozna sobie ogladac po Ethernecie, ale
    jak ty sie zalisz ze masz taki gowniany sprzet to wybacz nalezy tylko
    wspolczuc.

  • 8. Data: 2011-09-18 07:07:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.09.2011 15:46, WildS pisze:

    > Z dekodera ciągne 3 chinche do wejscia hybrydowego tunera AverTV Volar
    > HX na USB i dalej już wyświetla mi obraz w laptopie.
    i tak ma być. a jaki duży jest ekran w laptopie?

    > Czy są jakieś urządenia (najlepiej na USB), które w skrócie udawałyby,
    > że są telewizorem z wejsciem HDMI
    z WEJSCIEM HDMI? Hdmi nie oznacza "teraz masz wyższą jakość" tylko
    "teraz już gówno nagrasz" Tak więc w Twoim przypadku taniej będzie kupić
    TV który ma WEJŚCIE hdmi, niż cokolwiek innego co ma takie wejście.

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-09-18 07:23:10
    Od: "focus42" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:j530df$3au$1@news.onet.pl...

> [...]
    > ten sposób udając oryginalny odbiornik z punktu widzenia karty.
    >
    > Realnie dla ~99% użytkowników CP nie zadziała..

    zobacz
    HDFURY , HDFURY2

  • 10. Data: 2011-09-18 10:00:17
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, ToMasz <twitek4@> wrote:
> [...]
    > "teraz już gówno nagrasz" Tak więc w Twoim przypadku taniej będzie kupić
    > TV który ma WEJŚCIE hdmi, niż cokolwiek innego co ma takie wejście.

    To kabiny 'tira' wystarczy mi juz laptop, nie chcę kolejnego mebla ;)
    Nagłośnieninie jest dosc niezłe to i jakoscia HD obrazu tez bym sie
    chcial cieszyc ;) w koncu za programy w HD płacę ;)

    --
    WildS