  • 1. Data: 2011-09-13 08:18:25
    Temat: Pytanie o tuner DVB-T dzialajacy w PL
    Od: AcidPit <s...@g...com>

    Czy taki tunerek bedzie działał w polsce:

    http://www.ebay.co.uk/itm/320622463647?
    ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

    Jesli nie, prosze o mała informację na co mam zwrocic uwage kupujac tuner
    do polskiej TV [cyfrowej naziemnej] uzywajac zagranicznych serwisow tj.
    ebay

  • 2. Data: 2011-09-13 09:01:32
    Temat: Re: Pytanie o tuner DVB-T dzialajacy w PL
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 13/09/2011 09:18, AcidPit wrote:
> [...]
    >
    > Jesli nie, prosze o mała informację na co mam zwrocic uwage kupujac tuner
    > do polskiej TV [cyfrowej naziemnej] uzywajac zagranicznych serwisow tj.

    Nie bedzie. Zwroc uwage na na dwa slowa kluczowe: DVB-T2 i MPEG-4

    Jesli chcesz kupic w UK to STB oznaczone jako "Freeview HD" powinny
    działać.

    c.

  • 3. Data: 2011-09-13 09:52:26
    Od: "Arti" <g...@w...pl>

    > Nie bedzie. Zwroc uwage na na dwa slowa kluczowe: DVB-T2 i MPEG-4

    Bardziej MPEG-4 i E-AC3
    DVB-T2 w polsce nie ma i raczej szybko nie będzie.

  • 4. Data: 2011-09-13 10:07:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:52:26 +0200, Arti napisał(a):

    > Bardziej MPEG-4 i E-AC3
    > DVB-T2 w polsce nie ma i raczej szybko nie będzie.

    MPEG-4 to DVB-T2

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-09-13 10:27:42
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 13/09/2011 11:07, Waldek Godel wrote:

    > MPEG-4 to DVB-T2

    to akurat jest bzdura.

    DVB-T/T2 roznia sie odnosnie modulacji.

    c.

  • 6. Data: 2011-09-13 10:28:41
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 13/09/2011 10:52, Arti wrote:

    > Bardziej MPEG-4 i E-AC3
    > DVB-T2 w polsce nie ma i raczej szybko nie będzie.

    Rzeczywiscie, mea culpa. Kiedys byla proby z T2 i myslalem ze tak zostalo.

    c.

  • 7. Data: 2011-09-13 10:33:48
    Od: "Arti" <g...@w...pl>

    > MPEG-4 to DVB-T2

    Mylisz się szanowny kolego Waldku.
    DVB-T2 to inna modulacja (w warstwie radiowej) a MPEG-4 to jedynie sposób
    kompresji strumienia danych.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-09-14 08:36:17
    Od: a...@p...pl

    jest wiele aspektow:

    - jak bedzie dvb-t2 to i odbierze dvb-t (czyli kupic Freeview HD)
    - dvb-t2 implikuje, ze bedzie tez mpeg-4 (jak w PL)
    - kwestia fonii: w PL ma byc mpeg, ac3 i e-ac3, w UK: mpeg, ac3 ale
    e-ac3 juz nie musi byc, bo oni tam maja (pod dvb-t2) AAC i HE-AAC

    - poza tym napisy (subtitles) tu sie nie wypowiem

    Wiec, to co mamy w PL dvb-t/mpeg-4 i E-AC3 to jest troche "off" w
    ktorym dazy cala Europa.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-09-15 17:43:27
    Od: AcidPit <s...@g...com>

    On Wed, 14 Sep 2011 10:36:17 +0200, adresss wrote:

> [...]
    >
    > - poza tym napisy (subtitles) tu sie nie wypowiem
    >
    > Wiec, to co mamy w PL dvb-t/mpeg-4 i E-AC3 to jest troche "off" w ktorym

    Kurcze, to juz sie totalnie zamieszałem:

    Moze zapytam inaczej:
    Jakich parametrow szukac w tunerach na ebay, ktore beda dzialac na 100% w
    pl?

    Ma być mpeg4 czy mpeg2 , jestem zmieszany na maxa..

  • 10. Data: 2011-09-15 19:41:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *AcidPit* napisał(-a):

> [...]
    > 100% w pl?
    >
    > Ma być mpeg4 czy mpeg2 , jestem zmieszany na maxa..

    Jeśli Ci to coś rozjaśni, to porszę
    http://www.mi.gov.pl/files/0/1792457/SPECv061.pdf info prosto ze źródła

    --
    Big Jack