  • 11. Data: 2009-04-06 12:51:17
    Temat: Re: czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Wasyl pisze:
    > punkty profit to niezla sciema jest!

    Czyżby? To popatrz na to.
    Orange Premium, umowa 24 miesiące, średnie rachunki 130zł, karta
    kredytowa Orange mBank - saldo karty średnio 2000zł miesięcznie.

    Punkty za rachunki: 130*24*2 = 6240
    Punkty za płatność kartą: 100*24 = 2400
    Punkty za staż (raz na kwartał): 4*300 = 1200
    Punkty za wysokość rachunków: 300
    Punkty za przyznanie/wznowienie KK: 2*250 = 500
    Punkty za płacenie KK: 24*(1500/10)*2 = 9600
    Punkty za skorzystanie z ProPozycji: 100
    RAZEM: 20340, czyli 813zł.

    Nawet sprzedając doładowania po 25zł po 20zł na allegro dostaję na rękę
    650zł (czyli wysokość rachunków z 5 miesięcy).

    Takie saldo konta Profit przy przedłużaniu umowy pozwala na zakup
    praktycznie dowolnego telefonu z oferty operatora za 1zł (oczywiście, w
    taryfie na poziomie 100zł/ms i ewentualnym dodatkowym upuście w cenie na
    telefon, z którym NIGDY nie miałem problemu). Można również za taką
    ilość punktów Profit utrzymać nawet dwa aktywne numery pre-paid bliskich
    osób (doładowania po 50-100zł, w Nowym Go stawki się nie zmieniają po
    doładowaniu Profit, więc za 20340 punktów można "wydzwonić" 4068 minut
    wewnątrzsieciowych, 170 minut miesięcznie przez 2 lata, a doładowania te
    akurat wystarczą na przedłużanie ważności konta).

    Tak, wiem, zaraz ktoś napisze, że daje się "kroić" na 130zł miesięcznie
    Orange, a to samo miałbym w Play za 100zł. Ale nikt nie zna mojego
    profilu rozmów. Poza tym, nie zmuszę całej rodziny do migracji do Play i
    nie zmuszę starszych osób do kupowania pakietów w Play, żeby mogli
    dzwonić do mnie tanio - wystarczy im i mnie "Pakiet rodzinny" w Orange,
    taryfa Nowe Go ze stawkami 20gr/min i mnóstwo promocji na połączenia
    wewnątrzsieciowe. Na podstawie własnego doświadczenia stwierdzam, że
    taktyka Centertela jest słuszna: tanie rozmowy wewnątrzsieciowe to
    znacznie lepszy argument od "tanio" wszędzie (gdzie "tanio" oznacza
    trochę drożej niż wewnątrz sieci gdzie indziej).

    Marek

  • 12. Data: 2009-04-06 14:20:57
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w
    Play-u, a
    > zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

    A to nie sprawdzasz nieznanego numeru przed dzwonieniem ?
    No to faktycznie mozesz sie dziwic :)

    pozdrawiam, leszek

  • 13. Data: 2009-04-06 14:38:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Play-u, a
    >>
    > A to nie sprawdzasz nieznanego numeru przed dzwonieniem ?

    Łojezu. Używam telefonu do dzwonienia, a nie sprawdzam i nie mam zamiaru
    sprawdzać, w jakiej sieci jest numer. Zresztą mając teraz numer w playu, nie
    musze nic sprawdzać. Mam wszędzie taką samą stawkę. Wyobrażam sobie
    tłumaczenie klientowi: "nie zadzwoniłem do Pana, bo ma Pan numer w Playu".
    Ale klient miałby ubaw.

    wiatrak

  • 14. Data: 2009-04-06 14:56:57
    Od: rafal <r...@n...none>

    cpt. Nemo pisze:

    > A to nie sprawdzasz nieznanego numeru przed dzwonieniem ?
    > No to faktycznie mozesz sie dziwic :)

    Ale ludzie mają krótką pamięć...
    Miesiąc temu dzwoniłeś do każdego za ~ 70 gr/min a teraz nie zhańbisz
    się dzwoniąc za 72 czy 75 gr/min?

    PS. uprzedzając pytanie - stawkę ~70 gr/min przyjąłem ponieważ wychodzę
    z założenia, że masz jakiegoś prepaida lub bardzo słaby abo (coś ala 30
    min za 25 zł czyli ponad 83 gr/min) w W3. Do tego musisz być bezrobotny
    lub bardzo się nudzić w pracy skoro masz czas na sprawdzanie operatora
    osoby do której dzwonisz przed każdy wykonanym połączeniem i uzależniasz
    od tego kontakty prywatne / służbowe.

    Pozdrawiam :)

  • 15. Data: 2009-04-06 15:59:49
    Od: m...@g...com

    On Apr 6, 2:51 pm, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-
    tld.polska> wrote:

> [...]
    > Punkty za przyznanie/wznowienie KK: 2*250 = 500
    > Punkty za płacenie KK: 24*(1500/10)*2 = 9600
    > Punkty za skorzystanie z ProPozycji: 100

    No tak - ale z twoich punktów 12500 (było nie było, jakieś 60%
    całości) to płatności kartą. Porównaj to teraz z dowolną kartą z
    jednoprocentowym cashbackiem - przez 2 lata przy średniej płatności
    2000 miesięcznie uzbiera się z tego 480 zł - z tą różnicą, że w żywej
    gotówce.

    mucher

  • 16. Data: 2009-04-06 16:27:01
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:51:17 +0200, MarekM napisał(a):

> [...]
    > Punkty za przyznanie/wznowienie KK: 2*250 = 500
    > Punkty za płacenie KK: 24*(1500/10)*2 = 9600
    > Punkty za skorzystanie z ProPozycji: 100

    Gdyby wszyscy w taki sposób korzystali z punktów, to operator by z nich
    zrezygnował :)

    Właśnie tak rozumiem umiejętne korzystanie z ofert i promocji. Brawo dla
    MarekM, uczmy się od niego wszyscy. Wystarczy zamiast gapić się w seriale w
    TV przyjrzeć się reglaminom, rachunkom i promocjom i trochę skubnąć więcej
    dla siebie :)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 17. Data: 2009-04-06 17:17:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Dla tego nigdy nie dzwonie na numery w Play-u bo sa drozsze od innych.

    Niezły z Ciebie żydek.

  • 18. Data: 2009-04-06 19:31:26
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    m...@g...com pisze:

    > No tak - ale z twoich punktów 12500 (było nie było, jakieś 60%
    > całości) to płatności kartą. Porównaj to teraz z dowolną kartą z
    > jednoprocentowym cashbackiem

    Pokaż mi choć jedną ofertę polskiej karty kredytowej z 1% cashbackiem...

    Marek

  • 19. Data: 2009-04-06 19:43:57
    Od: m...@g...com

    On Apr 6, 9:31 pm, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-
    tld.polska> wrote:

    > Pokaż mi choć jedną ofertę polskiej karty kredytowej z 1% cashbackiem...

    Polbank Era (no dobra, pod konkretna siec GSM, ale jest), Alior Bank,
    BZWBK 'wydajesz i zarabiasz' - to trzy, o ktorych przypomnialem sobie
    tak na szybko. Wiecej by pewnie doradzili na pl.biznes.banki

    mucher

  • 20. Data: 2009-04-06 20:13:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup

    > Niezły z Ciebie żydek.

    A czemu mialbym komus doplacac do jego telefonu ?
    Ja wykonuje duze ilosci zazwyczaj dlugich rozmow, wiec w sumie to nie
    byly by bagatelne kwoty taniej by bylo dla plyowcow miec playowy telefon
    i jesli choc kilku moich klientow osiadzie wylacznie na Playu to tak
    zrobie :) Dzis jeszcze maja stacjonarne, wiec nie ma potrzeby playowac
    :)

    pozdrawiam, leszek