  • 21. Data: 2009-04-06 20:15:24
    Temat: Re: czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...none> napisał w wiadomości
    news:grd57r$916$1@inews.gazeta.pl...

    > PS. uprzedzając pytanie - stawkę ~70 gr/min przyjąłem ponieważ
    wychodzę
    > z założenia, że masz jakiegoś prepaida lub bardzo słaby abo (coś ala
    30
    > min za 25 zł czyli ponad 83 gr/min) w W3. Do tego musisz być
    bezrobotny
    > lub bardzo się nudzić w pracy skoro masz czas na sprawdzanie operatora
    > osoby do której dzwonisz przed każdy wykonanym połączeniem i
    uzależniasz
    > od tego kontakty prywatne / służbowe.

    Niestety, mam duzo dlugich rozmow, na szczescie nie musza byc wykonywane
    na Playa bo ci do ktorych dzwonie maja tez stacjonarki wiec dzwonie na
    stacjonarny, wychodzi duzo taniej :)

    pozdrawiam, leszek

  • 22. Data: 2009-04-06 20:34:13
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > i jesli choc kilku moich klientow osiadzie wylacznie na Playu to tak
    > zrobie :) Dzis jeszcze maja stacjonarne, wiec nie ma potrzeby playowac
    > :)
    >
    > pozdrawiam, leszek

    Przecież z Playa na stacjonarki masz w pakiecie po 5 groszy za minutę.

    wiatrak

  • 23. Data: 2009-04-07 05:21:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > A czemu mialbym komus doplacac do jego telefonu ?
    > Ja wykonuje duze ilosci zazwyczaj dlugich rozmow, wiec w sumie to nie
    > byly by bagatelne kwoty taniej by bylo dla plyowcow miec playowy telefon
    > i jesli choc kilku moich klientow osiadzie wylacznie na Playu to tak
    > zrobie :) Dzis jeszcze maja stacjonarne, wiec nie ma potrzeby playowac
    > :)

    Kiedyś minuta rozmowy kosztowała >2zł i jakoś było znacznie lepiej. Nie było
    tyle komórek i takiego kombinowania (nie stać mnie paru groszy na rozmowę).

  • 24. Data: 2009-04-07 06:19:54
    Od: i...@g...com

    On 6 Kwi, 10:36, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > To będziesz coraz częściej zdziwiony. Mój numer od tygodnia jest w Play-u, a
    > zaczyna sie na 602. Ha, ha, ha.

    Orange wkrótce wprowadzi innowacyjną usługę na naszym rynku!
    Zapowiedź:
    http://i39.tinypic.com/25p4llz.png
    ;-)

  • 25. Data: 2009-04-07 08:54:42
    Temat: Re: czy istnieje jakiś program lojalnościowy play mobile? [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    m...@g...com pisze:

    > Polbank Era (no dobra, pod konkretna siec GSM, ale jest),

    To dopiero jakbym przeniósł się z Orange do Ery, choć z drugiej strony
    Polbank to bank "takie wielkie niescęście", że chyba i tak bym nie
    skorzystał.

    > Alior Bank,

    O, to następne "niescęście", choć chyba da się korzystać z dostępu
    on-line pod Linuksem (w Polbanku nie ma szans). Oferta KK wygląda
    rzeczywiście ciekawie, jeśli tylko wdrożą uproszczoną procedurę
    wydawania kart - skorzystam. Jak na razie trzeba dostarczyć tonę
    papierków do oceny zdolności kredytowej.

    > BZWBK 'wydajesz i zarabiasz'

    To nie KK, tylko konto z kartą debetową, w dodatku kosztujące 7zł
    miesięcznie, z płatnymi przelewami. Raczej nie skorzystam.

    > - to trzy, o ktorych przypomnialem sobie

    Jest jeszcze Furora LukasBanku, ale zwrot bodajże tylko za zakupy w
    wybranych punktach/sieciach sklepów.

    Marek

  • 26. Data: 2009-04-07 09:01:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:31:26 +0200, MarekM napisał(a):

    > Pokaż mi choć jedną ofertę polskiej karty kredytowej z 1% cashbackiem...

    Alior, bardzo ładnie działa i nie trzeba mieć żadnej komórki ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-04-07 09:21:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 23:19:54 -0700 (PDT), i...@g...com
    napisał(a):

    > Orange wkrótce wprowadzi innowacyjną usługę na naszym rynku!
    > Zapowiedź:
    > http://i39.tinypic.com/25p4llz.png

    Przecież tam nie ma żadnej zapowiedzi, jest tylko czyjeś pobożne
    życzenie i nic więcej!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 28. Data: 2009-04-08 15:22:42
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież z Playa na stacjonarki masz w pakiecie po 5 groszy za minutę.

    ze Skype mam 100 zl rocznie i wszystkie polskie stajonarki za friko, z
    Orange dla Firm mam jeden z bezplatnych numerow ustawiony na bramke
    Skype i wszytskie stacjonarki stoja otworem i nie trzeba sie ograniczac
    z gadaniem ani myslec do jakiej to sieci przeszedll rozmowca :)
    A stacjonarke dla mieszkancow Warszawy to trzeba bylo brac w abonamencie
    Nomadic Zero w Sferii, tam sie placi tylko za ewentualne wychodzace.
    Taki komplet zapewnia zwiazanym ze soba ludziom, nawet duzej grupie,
    "bezplatne gadanie" do upojenia.
    Latwo, prosto i przyjemnie a moi kontrahenci wdzieczni za podsuniecie im
    rok temu tego pomyslu :)

    pozdrawiam, leszek