  • 1. Data: 2018-06-22 08:07:04
    Temat: czyszczenie DPF
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=WL9XcvFmz6Q

    hm, jak na zatkany filtr, to znakomicie wode przepuszcza.

    J.

  • 2. Data: 2018-06-22 08:26:22
    Temat: Re: czyszczenie DPF
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jun 2018 08:07:04 +0200, J.F.

    > hm, jak na zatkany filtr, to znakomicie wode przepuszcza.

    Ale potraktowany najpierw jakimś specyfikiem.

    Poczytałem komentarze i jak zwykle same mądre głowy twierdzące że to wymysł
    ekooszołomów, lewaków i żydów (jakkolwiek to do siebie pasuje), co by filtr
    zamiast czyścić, wycinały. Ciekawe kiedy ktoś się w końcu weźmie za
    sprawdzanie zgodności normy ze stanem faktycznym samochodu i będzie jęk jak
    wszyscy "mądrzy" będą szukać swoich powycinanych DPFów które jak skończeni
    lamerzy zostawili darmo w serwisie jeszcze za to dopłacając. hihi

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-06-22 11:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > swoich powycinanych DPFów które jak skończeni lamerzy zostawili
    > darmo w serwisie jeszcze za to dopłacając. hihi

    Najbardziej podobają mi się komentarze ludzi, ktorzy wyzywaja go, ze te
    pyły poszło do gleby.... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 4. Data: 2018-06-22 15:41:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-22 o 08:26, Myjk pisze:

> [...]
    > wszyscy "mądrzy" będą szukać swoich powycinanych DPFów które jak skończeni
    > lamerzy zostawili darmo w serwisie jeszcze za to dopłacając. hihi

    Ja też jestem za sprawdzaniem stanu faktycznego.
    Ale jęk to będzie jak badania nie przejdą nówki sztuki.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-06-22 22:27:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 22 Jun 2018 08:07:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=WL9XcvFmz6Q
    >

    > hm, jak na zatkany filtr, to znakomicie wode przepuszcza.
    >
    > J.

    No bo ten filtr nie musi być jakoś bardzo zapchany żeby samochód jeździł
    już źle.
    Z tego co mówi miał 17kPa różnicy, a to już pewnie znacznie ogranicza
    wydolność turbinie i pogarsza napełnianie cylindra powietrzem.

    A dokładnie na tej zasadzie działają profesjonalne urządzenia do
    czyszczenia filtrów, tyle że woda pływa w obiegu zamkniętym z filtrem i raz
    w jedną, raz w drugą stronę.

    Na filmie gość jeszcze mówi o myjce ciśnieniowej którą atakowali na
    początku - a to nie jest dobry pomysł, bo z tego co wiem myjką można
    poszarpać siatkę filtra.

  • 6. Data: 2018-06-24 12:29:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jun 2018 22:27:48 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > Z tego co mówi miał 17kPa różnicy, a to już pewnie znacznie ogranicza
    > wydolność turbinie i pogarsza napełnianie cylindra powietrzem.

    Jesli 17kPa bylo dla powietrza, to ile byloby dla wody ?

    Chyba ze faktycznie najpierw jakas chemia potraktowali.

    Albo 17kPa powietrza nie wyplucze, a 100kPa wody to w sekunde :-)

    J.