  • 1. Data: 2012-01-06 19:14:23
    Temat: dałem się naciągnąć w Play- czy mozna rozwiązać umowe?
    Od: " Remo" <p...@N...gazeta.pl>

    witam
    jestem abonentem sieci Play. Pewnego dnia zadzwonił do mnie pracownik obsługi
    Play i zaoferował mi zmianę abonamentu na wyższy. Dałem się naciągnąć.
    Sprawa była nieprzemyślana i po analizie na spokojnie stwierdzam, że w ogóle nie
    potrzebowałem tej zmiany. Czy idzie się z tego jakoś wymigać? W jaki sposób to
    ewentualnie zrobić i ile mam na to dni? Czy musi być pisemnie czy może być w
    inny sposób?
    pozdrawiam
    Remo

  • 2. Data: 2012-01-07 18:12:11
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    W dniu 2012-01-06 20:14, Remo pisze:
> [...]
    > ewentualnie zrobić i ile mam na to dni? Czy musi być pisemnie czy może być w

    Jeśli zrobiłeś to zdalnie, nie w siedzibie firmy, czy u przedstawiciela,
    i (uwaga!) dostałeś informacje o możliwości odstąpienia od umowy, to
    masz na to 10 dni od jej podpisania (najczęściej u kuriera). Jeśli tego
    papierka nie dostałeś, to masz 30 dni na to. Jednak firmy zawsze
    pokazują w sądzie ze maja taki druk i wychodzi ze klient niem zauważył,
    wyrzucił do śmieci, etc.

    Czyli przyjmujemy ze w przypadku załatwienia tego kurierem masz 10 dni
    od wizyty kuriera!

    TL

    PS. Czy Play to nie czasem pl.misc.telefonia.GSM? Bo tu przede wszystkim
    o stacjonarnych piszemy!

  • 3. Data: 2012-01-08 10:03:24
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    > Czyli przyjmujemy ze w przypadku załatwienia tego kurierem masz 10 dni
    > od wizyty kuriera!

    jeśli to aneks to kurier nic nie przyniesie od play

  • 4. Data: 2012-01-09 01:23:51
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "SP 1 QXL" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > PS. Czy Play to nie czasem pl.misc.telefonia.GSM? Bo tu przede wszystkim o
    > stacjonarnych piszemy!

    To akurat jest temat ogólny, a "GSM" jest tu gościem, niejako przylepkiem do
    faktu dokonanego przez operatora telefonicznego, bądź jego przedstawiciela.
    Takowe rzeczy zdarzają się bowiem nieważne, czy w związku z GSM, czy
    stacjonarnie. I tu, wyjątkowo, nie zaprotestowałbym, gdyby sprawy
    operatorskie w ogóle (czyli niezależnie jaki), poruszać tu, nie na GSM. Ja
    także, mam kłopot ze Sferią, która tu pasuje, bo FORMALNIE nie jest komórką,
    ale fizycznie jak najbardziej tak. Ale, nie jest GSM, a podgrupy CDMA nie ma
    (i w razie głosowania na takową będę przeciw - za mało tego, by wydzielać).
    W ogóle uważam, że *.GSM powinna być *.komorkowa... Ale to szczegół.