  • 1. Data: 2013-05-04 14:47:39
    Temat: dci na cieple
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    hello

    Skoro mergrims pyta to też dam zagadkę z temperaturą:
    - pacjent reno 1,9dci
    - jak jest zimno (zima, noc) jedzie bardzo ładnie
    - jak jest gorąco jakby mu brakuje mocy
    - przepływomierz wymieniony, spaliny niby też sprawdzane, wtryski itd,
    jednak czuć że go muli na upale, macie pomysł co mu może dolegać?
    Miał szybkie czyszczenie z zewnątrz intercoolera, w środku niby powinno
    być ok, bo jak nie to by turbo padło.
    Poza tym oczywiście wszelkie węże sprawdzone, nowe oleje i filtry jak co
    roku wymienione. Na wtryskach korekcje w normie, nic mi dalej nie
    przychodzi do głowy co mu może dolegać i czy tę różnicę da się zmienić?
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 2. Data: 2013-05-04 16:49:17
    Temat: Re: dci na cieple
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-04 14:47, dominik pisze:
> [...]
    > roku wymienione. Na wtryskach korekcje w normie, nic mi dalej nie
    > przychodzi do głowy co mu może dolegać i czy tę różnicę da się zmienić?

    Sprawdzany CLIPem? Może być dalej przepływomierz, ale nie sam jako taki,
    lecz z problemem na wiązce.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2013-05-04 17:33:50
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku wymienione. Na wtryskach korekcje w normie, nic mi dalej nie
    > przychodzi do głowy co mu może dolegać i czy tę różnicę da się zmienić?

    egr tam jest ?

  • 4. Data: 2013-05-04 20:20:08
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2013-05-04 17:33, misiek wrote:
    > egr tam jest ?

    Jest i wyczyszczony, nawet kilka razy, to nie jego wina.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 5. Data: 2013-05-04 20:21:42
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2013-05-04 16:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > Sprawdzany CLIPem?

    Tak, ponoć wszystko ok. Błędów nie notuje lub nie wiem gdzie ich szukać ;)

    > Może być dalej przepływomierz, ale nie sam jako taki,
    > lecz z problemem na wiązce.

    Tzn, dokładniej czego byś szukał? Czemu na cieple mu źle?

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 6. Data: 2013-05-06 15:40:31
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 04 May 2013 14:47:39 +0200, dominik napisał(a):

> [...]
    > roku wymienione. Na wtryskach korekcje w normie, nic mi dalej nie
    > przychodzi do głowy co mu może dolegać i czy tę różnicę da się zmienić?

    Jak jest ciepło to włącza się sprężarka z klimy, która się zaciera i obniża
    moc.
    Spróbuj wyłączyć klimę jeżeli się da.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2013-05-06 20:02:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-04 20:21, dominik pisze:

    > Tak, ponoć wszystko ok. Błędów nie notuje lub nie wiem gdzie ich szukać ;)

    > Tzn, dokładniej czego byś szukał? Czemu na cieple mu źle?

    Znajomy miał dziwny przypadek w HDi. W przepływce jest czujnik temp.
    powietrza dolotowego, u niego szwankował pokazując praktycznie losowo
    bzdury - potrafił pokazać raz -50 stopni, za chwilę +25 (w miarę zgodne
    z prawdą), potem znów -50. Okazało się, że przetarty był przewód w
    wiązce. Tylko dziwnym trafem, nikt nie potrafił wyjaśnić związku z
    temperaturą silnika.

    U mnie też mulił przy wyższych temperaturach, ale dość losowo - raz po
    nocy jechał ok, innym razem brak mu było mocy. Winowajcą okazał się być
    przycinający się egr. Zaślepiłem tę ekofaszystowską mendę.