eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[dev] ai czyli tryby[dev] ai czyli tryby
  • Data: 2010-10-15 14:28:12
    Temat: [dev] ai czyli tryby
    Od: "grunge fighter" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    ostatnio staram sie wymyslic kawalek jakiegos przyzwoitego ai
    dla statkow kosmicznych strzelajacych do siebie w przestrzeni kosmicznej

    (klepię dalej swoją sigmę (zwaną też jako 'środowi(S)ko do badan(I)a a(G)entów
    w trójwy(M)i(A)rze' którą trochę rozbabrałem i nie wyglada ona raczej na
    za bardzo wyczesany projekt w tym momencie)

    nie do końca wiem jednak jak to zrobić; w mojej obecnej koncepcji ai
    spowadza sie do 'przelaczania' paru 'trybow' w ktorych moze byc
    taki statek (typu np 'swobodny ruch', 'lot do punktu' 'pogon za celem'
    'ucieczka' kazdy z tych trybow dosyc latwo oprogramowac (wiadomo
    ucieczka to najprosciej wektor predkosci od celu, predkosc na maksa itp)
    ale poki co nie jestem za bardzo z tego zadowolony - zwlaszcza z trybu
    'rozdraznienia' wroga - jak go trafie to po prostu leci prosto na mnie,
    widze go od frontu i nie daje to zbyt widowiskowego efektu -- (w starej elite
    wygladalo to lepiej ) jak mozna to nieco wyrafinowac tak by to ai
    wrogow dawalo jakies w miare widowiskowe pojedynki (w danym momencie
    wyglada to kiepsko i wlasnie sie zastanawiam) [zapodalbym linka do exe
    ale nie mam chwilowo mozliwosci uploadu do netu)

    fir





    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: