eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetdlaczego wiatraczek podpięty jako chasis fan w kółko się włącza i wyłącza? › dlaczego wiatraczek podpięty jako chasis fan w kółko się włącza i wyłącza?
    From: froff <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: dlaczego wiatraczek podpięty jako chasis fan w kółko się włącza i
    wyłącza?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 22:52:26 +0100

    Witam
    Podpiąłem jakiś stary wiatraczek, Silent Arctic, żeby mi wiuchał
    na chipset. Ale on niestety bez przerwy się rozkręca i zatrzymuje.
    Taki pełny cykl trwa tak może z 10-15 sekund. Płyta tym raczej nie
    steruje. W desperacji uciachałem mu żółty przewód do kontroli obrotów.
    Nic się nie zmieniło. W biosie przestawiłem sterowanie chasis fanami
    na disable. Wiatrak kręci się gładko, to nie jest problem jakichś
    tarć itp., to wyraźnie, regularnie działa jakaś logika.
    Co może być przyczyną takiego zachowania?

    pozdrawiam