  • 1. Data: 2012-03-03 11:57:53
    Temat: dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    witam, kupilem starter play za 15pln (data waznosci sim 1.03.2014)

    na opakowianiu jest napisane: od momentu wyk. piwerwszego pol, konto wazne
    przez 20 dni na wychodzace, bez doladowanie po tym okresie przychodzace 90
    dni

    wlozylem do telefonu, zalogowal sie, ale nie wykonalem polaczenia, ani na
    razie na niego nie zadzonilem, bo nie znam numeru :) , w spisie jest " *121#
    Moj numer ", po wykonaniu tego polaczenia to to samo co zadzonienie na
    dowolny inny

    stąd pytania

    1. Czy samo wlozenie karty do telefonu i zalogowanie do sieci, uruchamia ja
    jakos czy nadal traktowana jest jako nowa z waznoscia do 2014

    2. czy sms traktowany jest jak polaczenie? nie wiem czy da sie go wyslac
    przed zadzwonieniem gdzies nie robilem tego jeszcze

    Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
    waznosci

    pzdr
    luk

  • 2. Data: 2012-03-03 13:22:57
    Temat: Re: dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
    > waznosci
    w świecie w którzym karty sim są dokładane do żywności za darmo, trochę
    to dziwnie brzmi!
    niemniej jednak postaram Ci się pomóc. dawno dawno temu, otwierałem
    domofon za pomocą "puść mi dzwonek". Wtedy ważność konta gsm była
    krótka. nie pamiętam jak, ale krótka. Karta włożona do aparatu która
    _tylko_ odbierała dzwonki nie była traktowana jako "użyta" Działała
    nawet dłużej niż była data na pudełku.
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-03 18:43:27
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
    > waznosci

    Może załóż konto na play24 i tam podglądnij ważność konta? Nie wiąże się
    to z wykonaniem jakiegokolwiek połączenia wychodzącego, trzeba tylko
    wklepać gdzieś hasło z przychodzącego SMS.

    Ja przeniosłem nr z Playa do T-Mobile i o dziwo mam ważność karty do
    2030 roku. Wysyłałem USSD, które pozwoliło to sprawdzić, i nie wpłynęło
    na ważność konta.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-03-03 20:38:56
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 3 03 2012 19:43, Grzexs pisze:

    > Może załóż konto na play24 i tam podglądnij ważność konta? Nie wiąże się
    > to z wykonaniem jakiegokolwiek połączenia wychodzącego, trzeba tylko
    > wklepać gdzieś hasło z przychodzącego SMS.

    Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe zbędne.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2012-03-05 09:34:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

  • 6. Data: 2012-03-09 22:10:55
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2012-03-03 21:38, ALEX MR pisze:

    > Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe
    > zbędne.

    Ale do dołożenia numeru do założonego konta już tak ...

    Karol

  • 7. Data: 2012-03-09 22:32:04
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 9 03 2012 23:10, Karol MARCHEWKA pisze:

    > Ale do dołożenia numeru do założonego konta już tak ...

    Oraz wielu innych zmian. I co z tego wynika?