  • 1. Data: 2014-02-11 21:55:11
    Temat: dmucha ze skrzyni korbowej
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    Witam
    Dzisiaj tak sobie odpalilem GN'a i zastanowilo mnie spore dmuchanie przy
    wykreconym korku oleju.
    Na motocyklach se nie znam, ale z samochodowych silnikow wiem, ze z odmy
    dmucha raczej slabo, bardziej pulsuje, w moim bluebirdzie nawet ssie (!
    jakim cudem?).

    Czy to normalne, czy raczej zespol tlok/pierscienie - cylinder do
    regeneracji?
    Czy olac? Cisnieniomierz sprezania mam, moge zmierzyc, zrobie to, ale na
    wasze "oko" jak to wyglada?

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 2. Data: 2014-02-11 22:13:36
    Temat: Re: dmucha ze skrzyni korbowej
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-11 21:55, MarcinJM pisze:
> [...]
    > regeneracji?
    > Czy olac? Cisnieniomierz sprezania mam, moge zmierzyc, zrobie to, ale na

    Nadmienie,ze zdaje sobie sprawe, ze w czterocylindrowym aucie nastepuje
    kompensacja cisnien na poszczegolnych cylindrach (dwa w dol, dwa w
    gore), GN ma gar jeden, wiec moze to normalne, ze tak dmucha?

  • 3. Data: 2014-02-12 08:10:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    MarcinJM pisze:

    > Nadmienie,ze zdaje sobie sprawe, ze w czterocylindrowym aucie nastepuje
    > kompensacja cisnien na poszczegolnych cylindrach (dwa w dol, dwa w
    > gore), GN ma gar jeden, wiec moze to normalne, ze tak dmucha?

    Moim zdaniem, normalne że dmucha. Tak jest np. w moim XLR.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2014-02-13 15:19:39
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 11-02-2014 21:55, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Dzisiaj tak sobie odpalilem GN'a i zastanowilo mnie spore dmuchanie przy
    > wykreconym korku oleju.

    Jak masz w tym GN korek wlewu po stronie sprzegla to dmucha m.in.
    dlatego, ze sie to rzeczone sprzeglo kreci :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2014-02-13 17:23:05
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-13 15:19, Grzegorz Rogala pisze:

    > Jak masz w tym GN korek wlewu po stronie sprzegla to dmucha m.in.
    > dlatego, ze sie to rzeczone sprzeglo kreci :)

    O tym nie pomyślalem.
    :) Dzieki