  • 1. Data: 2014-02-10 23:10:11
    Temat: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybrać.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
    Od: Harnas. <karol.kalembkiewicz@_NOSPAM_onet.pl>

    http://tablica.pl/oferta/yamaha-tw-125-super-stan-CI
    D5-ID4z7wR.html#84ce65dd1f

    http://allegro.pl/cross-sm-duzy-lander-250cc-promocj
    a-kurtka-gratis-i3963517329.html

  • 2. Data: 2014-02-11 12:17:33
    Od: adrian5q <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl>

    Harnas. napisal

    http://tablica.pl/oferta/yamaha-tw-125-super-stan-CI
    D5-ID4z7wR.html#84ce65dd1f

    http://allegro.pl/cross-sm-duzy-lander-250cc-promocj
    a-kurtka-gratis-i3963517329.html

    > --

    Ja bym bez wachania wziol yamahe bo to przynajmniej sprawdzony sprzet
    a ten lander choc jest wiekszej pojemnosci nie dorowna temu japoncowi

    przeczytaj to :
    http://www.motox.pl/opisy-testy-produktow/kingway-la
    nder-250-ccm-4t-enduro.html

    kingway lander 250 ma 15 koni a yamaha tw 125 po pelnym odblokowaniu ma 25
    koni

    ps.ja rozumiem jak bys wybral yamahe lander 250 ALE KINGWAY? no to masz
    odpowiedz
    pozdrawiam i zycze udanego wyboru i milych wrazen z jazdy :)

  • 3. Data: 2014-02-11 12:26:56
    Temat: Re: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie kt?ry wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-11 12:17, adrian5q pisze:
> [...]
    > odpowiedz
    > pozdrawiam i zycze udanego wyboru i milych wrazen z jazdy :)

    W koncu gimbusy zaczely odpowiadac gimbusom !! Pora chyba stad spierd....

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2014-02-11 12:34:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > W koncu gimbusy zaczely odpowiadac gimbusom !! Pora chyba stad spierd....

    Ferie sa...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-02-11 12:44:59
    Od: adrian5q <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl>

    Harnas. napisal

    http://tablica.pl/oferta/yamaha-tw-125-super-stan-CI
    D5-ID4z7wR.html#84ce65dd1f

    http://allegro.pl/cross-sm-duzy-lander-250cc-promocj
    a-kurtka-gratis-i3963517329.html

    > --

    ja przynajmniej w przeciwienstwie do was panowie staram sie cos pomoc a
    jak sie cos nie podoba to nara :/

  • 6. Data: 2014-02-11 12:48:59
    Temat: Re: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybraae.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, adrian5q <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
> [...]
    a-kurtka-gratis-i3963517329.html

    > ja przynajmniej w przeciwienstwie do was panowie staram sie cos pomoc a

    A wiesz w ogole gdzie piszesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-02-11 13:54:30
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 11 Feb 2014 12:26:56 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W koncu gimbusy zaczely odpowiadac gimbusom !! Pora chyba stad spierd....

    Gdyby nie te gimbusy to by się tutaj pojawiał jeden post tygodniowo.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 8. Data: 2014-02-11 13:57:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Gdyby nie te gimbusy to by się tutaj pojawiał jeden post tygodniowo.

    Czyli co? Tona gowna lepsza od kilograma czegos wartosciowego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-02-11 14:09:35
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "adrian5q" napisał

    > jak sie cos nie podoba to nara :/

    "bez wachania wziol "
    Bez wahania stwierdzam, że jesteś analfabetą.
    Wracaj do swojego sikacza.
    Nara.

    --
    Hinek