  • 1. Data: 2012-01-14 11:38:13
    Temat: dobre blogi programistow
    Od: " fir kenobi" <f...@N...gazeta.pl>

    istanieje zjawisko pod nazwa blogi programistów,
    czasem jak przegladam net natykam sie na blogi
    ktore zwykle robia dobre wrazenie, zwykle jednak
    pozniej (czesciowo) zapominam o tych blogach,
    jest to jednak czesto zrodlo swietnej programistycznej
    tresci itd

    ktos zna jakies swietne blogi? prosze podawac
    linki, czym wiecej tym lepiej

  • 2. Data: 2012-01-14 15:55:34
    Temat: Re: dobre blogi programistow
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    http://zine.net.pl/blogs/mgrzeg/default.aspx

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2012-01-14 16:17:14
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 14/01/2012 11:38, fir kenobi wrote:
> [...]
    > pozniej (czesciowo) zapominam o tych blogach,
    > jest to jednak czesto zrodlo swietnej programistycznej

    http://www.codinghorror.com/blog/
    http://herbsutter.com/
    http://mechanical-sympathy.blogspot.com/

    B.

  • 4. Data: 2012-01-15 11:03:09
    Od: bartek szurgot <b...@n...spam>

    http://udrepper.livejournal.com/
    http://www.joelonsoftware.com
    http://igoro.com
    http://drdobbs.com/
    http://www.catonmat.net

    --
    pozdrawiam serdecznie / best regards,
    bartek szurgot

  • 5. Data: 2012-01-16 14:39:05
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    Joel On Software juz dawno blogiem nie jest.

    RW

  • 6. Data: 2012-01-18 12:17:11
    Od: " " <f...@g...pl>

    > blogi

    ok, jakby ktos mial jeszcze wiecej to niech
    dorzuci, jest tego niestety chyba duzo wiecej
    niz by sie dalo nawet przejrzec, ale to fajna
    rzecz (co prawda wiele dziedzin mnie na
    szczescie nie interesuje :)

    sam bloga nie pisze bo nie mam takiej zdolnosci,
    z tych co znam to podoba mi sie are blogow folksów
    podlaczanych pod warsztat.gd (np reg, charibo, xion
    itd ale jeszcze ich tez gruntowniej nie przejrzalem

    trafilem i na ze 4 blogi tutejszych grupowiczow
    jeden o adminisrowaniu, jeden o 'middleware', jeden
    o pisaniu interpretera i jeden o sse (ten o sse
    jak dla mnie najciekawszy ;-)

    --
    smokestack lightning \ he didn't \ head injury
    (soundgarden)