  • 11. Data: 2012-06-18 20:37:36
    Temat: Re: dobre ksišżki
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Sorry, nie wazylem...

    A.L.

  • 12. Data: 2012-06-19 01:17:39
    Temat: Re: dobre książki
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 18/06/2012 18:22, AK wrote:

    > Warto (jesli Ci brakuje kasy "na juz" - nie za duzej, bo dzis javowcoc
    > jak mrowkow) ,
    > ale IMHO zdecydowanie bardziej przyszlosciowy jest .NET (i to wcale nie
    > wylacznie C#).

    No chyba że jakimś cudem Microsoftowi nie uda się zdominować rynku
    serwerowych systemów operacyjnych.

  • 13. Data: 2012-06-19 07:11:25
    Od: "fir" <f...@g...pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Rozmawiasz z chorym umysłowo trollem.

    roznica jest taka ze ident potrafi powiedziec cos ciekawego i ok,
    ty mozesz sukac zrozumienia dla swoich trollicznych wizji
    TYLKO wsrod podobnych sobie cięzkich a obrzydliwych głabów,

    juz mowielem co mysle ntt ale dodaje zeby nie daj bożr nie bylo
    jasnosci jak odnosze sie do takich dreskich klimatow i szamboplywaczy

  • 14. Data: 2012-06-19 07:25:14
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > i wątkiem europy (wydawało mi sie, ze europa i dresiarstwo
    > to wątki fira, ale też głowy nie dam, nie na badanie trolli
    > przychodzę na tę grupę;)

    Dresiarstwo to wątek fira, europa i polityka identyfikatora.

    --
    Gof

  • 15. Data: 2012-06-19 07:34:18
    Od: " fir, " <f...@g...pl>

    tak wogole to z czasem jestem coraz mniej odporny na
    takie własnie dreskie zenady jakich tu pelno, i o tyle nawet coraz
    bardziej mnie po prostu zbrzydza i nudzi, to co tu sie pisze,

    tak ze poniekad musze pomyslec czy jeszcze warto tu cos pisac
    czy juz nie, czytac na pewno nie warto, pisac tez niespecjalnie
    mi warto, ale jeszcze zobacze, zalezy od wielu czynniko, glownie
    od poziomu dresiarskiego klimatu

  • 16. Data: 2012-06-19 07:51:20
    Od: <f...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > europejczycy to sztukę programownaia wysysyają z mlekiem matki, ale może
    > jest Ktoś musiał przez to przebrnąć i ma jakiś pogląd:
    > - poszukiwana ksiązka o MySQLu z dużą ilośćą przykładów, te php+mysql to
    > sobie darujmy
    > - czy warto dziś zajmować się programownaiem w JAVA, czy to wymierający
    > standard - też jakaś książka, ale nie dla europejskich elit z PO, tylko dla
    > normalnych (w miarę...)?

    dla mnie to oba te tematy nie sa za ciekawe, ale to czego chcesz
    poprobowac to chyba sam sobie musisz zdecydowac, bo pewnie jak ktos
    jest zainteresowany to moze miec i z tego sporo zabawy

    (mnie ostatnio zaczelo nudzisc wszystko, ale pwenie mi minie)

  • 17. Data: 2012-06-19 08:18:45
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 18-06-2012 19:22, AK wrote:
    > ale IMHO zdecydowanie bardziej przyszlosciowy jest .NET (i to wcale nie
    > wylacznie C#).

    A jesli nie C# to przepraszam co ? VB.NET :-D ?
    IMO C# jest jedynym sensownym jezykiem z .net.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 18. Data: 2012-06-19 09:02:25
    Od: " " <f...@g...pl>

    fir <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > juz mowielem co mysle ntt ale dodaje zeby nie daj bożr nie bylo
    > jasnosci jak odnosze sie do takich dreskich klimatow i szamboplywaczy

    szambopływaczy, ye, thats good, lepsze słowo bo precyzyjniejsze

  • 19. Data: 2012-06-19 09:15:36
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    fir, <f...@g...pl> wrote:

    > tak ze poniekad musze pomyslec czy jeszcze warto tu cos pisac
    > czy juz nie, czytac na pewno nie warto, pisac tez niespecjalnie
    > mi warto,

    Ty i tak nie czytasz tego co się do ciebie pisze.

    --
    Gof

  • 20. Data: 2012-06-19 09:18:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-19 09:15, Adam Wysocki pisze:

    > Ty i tak nie czytasz tego co się do ciebie pisze.

    Odpowiada, więc pewnie czyta, ale czy rozumie, tu czasami mam
    wątpliwości... A może częściej niż czasami...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl