  • 1. Data: 2010-06-02 11:10:02
    Temat: [doom3] W nawiązaniu do starego tematu o routerze (sry ale pilne!)
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    news:hr8ukn$luh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    odległosci ok 300 metrów od domu.

    > Router: TP-Link 340GD
    >
    > Antena Zewnetrzna: jakas dookolna 10dBi moze byc Interline lub Cyberbajt
    >
    > Odbiornik do Laptopa: USB TpLink TL-WN422G (wersja high power + antenka)
    >
    > Powyzszy zestaw powinien smigac o ile nie bedzie przeslaniajacych
    widocznosc "twardych" przeszkod terenowych.

    Kupiłem proponowany zestaw i karta WLAN (TP-Link TL-WN422G) nie chce
    komunikować sie z tym routerem (sam router jest bardzo fajny IMO). Ba,
    nie chce komunikować sie tez z innymi (Linksys, Netgear, Samsung...).
    Starsza wersja TL-WN321G chodzi bezproblemowo... łapie sieci
    bezprzewodowe bez zabezpieczeń i moja osobistą, która rozdzielam routerem.
    Nie orientujesz sie może czy to wina karty (uszkodzona) czy może
    współpracuje tylko z wybranymi AP, routerami? Nie wiem czy mam ja
    reklamować czy odpuścić i kupić następna WN321G...

    Pzdr, OMSON

    P.S. Zabezpieczenie WEP/WEP2 AES , w problematycznej karcie wybieram

  • 2. Data: 2010-06-02 19:45:00
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.06.02 13:10, OMSON pisze:

    > P.S. Zabezpieczenie WEP/WEP2 AES , w problematycznej karcie wybieram
    > autentykacje WEP/WEP2 passphrase i "dupa w kratę"! :(

    Chyba Ci się WPA z WEP pomyliło.

    Poza tym, przetestuje z tą kartą inne sposoby, łącznie z brakiem
    szyfrowania. Jak nie zadziała to zepsuta.

    --
    Mar

  • 3. Data: 2010-06-02 22:25:21
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > P.S. Zabezpieczenie WEP/WEP2 AES , w problematycznej karcie wybieram
    > autentykacje WEP/WEP2 passphrase i "dupa w kratę"! :(

    Odinstaluj karte. Zainstaluj ponownie ale z menedzera urzadzen wskazujac
    plik sterownika, dlatego tak, aby pominac instalowanie zbednego
    oprogramowania do zarzadzania sieciami bezprzewodowymi.
    To wbudowane w windowsach w zupelnosci wystarcza a dodatkowe moze byc
    przyczyna roznych problemow.

    Na Routerze ustaw WPA-TKIP.

    Jezeli karta sie nie laczy, to sprawdz jeszcze bez zadnego szyforwania,
    jezeli nie laczy dalej, to niestety... raz na 1000 szt. musiala Ci sie
    akurat trafic uszkodzona.

    --
    doom3

  • 4. Data: 2010-06-04 19:38:03
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    MAR pisze:

    > Chyba Ci się WPA z WEP pomyliło.

    Ano pomyliło. :)

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2010-06-04 19:41:02
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    doom3 pisze:

    > Odinstaluj karte. Zainstaluj ponownie ale z menedzera urzadzen wskazujac
    > plik sterownika, dlatego tak, aby pominac instalowanie zbednego

    Dzięki za odzew. Podałem tylko sterownik i działa. Wygląda na winę
    dołączonego softu (ten od wersji WN321G dla Ralink'a jest lepszy ale nie
    działa z Atheros'em od tej karty).

    Pzdr, OMSON