  • 1. Data: 2012-09-10 20:40:04
    Temat: drukarka do laptopa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktos tu przerabiał temat zakupu drukarki do laptopa?
    wiem, że teraz każdy laptop ma blutootch i wlan... a również wiem, że
    istnieją drukarki z bluetootch i z wlanem... co wybrać?

    może mi Ktoś tak pokrótce opowiedzieć jak konfiguruje sie taką drukarkę w
    windows 7 i Vista? (bluetooth zwłaszcza, bo te z wlan symulują APka)

  • 2. Data: 2012-09-10 20:52:58
    Temat: Re: drukarka do laptopa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znalazłem informacje, że drukarki HP umożliwiają podłączenie przez ruter
    internetowy, może Ktoś coś więcej na ten temat napisać? jak się konfiguruje
    takie połączenie?

  • 3. Data: 2012-09-10 21:36:25
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 20:52:58 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > znalazłem informacje, że drukarki HP umożliwiają podłączenie przez ruter
    > internetowy, może Ktoś coś więcej na ten temat napisać? jak się konfiguruje
    > takie połączenie?

    Najnormalniej w świecie, włączasz drukarkę do sieci zasilającej, wkładasz
    płytke instalacyjną do czytnika CD/DVD i wykonujeszs polecenia ukazujące
    się na ekranie.

    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz, co jest lepsze: radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Mueller.
    - Gazeta, w radio nie zawiniesz śledzia - odparł spokojnie Stirlitz.

  • 4. Data: 2012-09-10 21:55:36
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> schrieb im Newsbeitrag

    > Najnormalniej w świecie, włączasz drukarkę do sieci zasilającej, wkładasz
    > płytke instalacyjną do czytnika CD/DVD i wykonujeszs polecenia ukazujące
    > się na ekranie.

    Musisz naprawdę to gówno wyciągać z szamba?

  • 5. Data: 2012-09-10 22:25:27
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-10 21:36, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Najnormalniej w świecie, włączasz drukarkę do sieci zasilającej, wkładasz
    > płytke instalacyjną do czytnika CD/DVD i wykonujeszs polecenia ukazujące
    > się na ekranie.

    i wszystko popsułeś ;)

  • 6. Data: 2012-09-11 10:07:53
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ostrzy chłopcy zaatakowali,
    zakładam nową gałąź,

    może Ktoś mi powie jak taką drukarę instaluje się poprzez blutooth? jak
    wykryć czy laptop posiada bluetooth? i jak ten bluetooth konfiguruje się na
    laptopie?

  • 7. Data: 2012-09-11 10:32:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tu jest trochę,
    http://support.microsoft.com/kb/883259/pl

    chciałbym kupić drukarę z możliwością zainstalowania bezprzewodowo, co brać?
    czas nagli...

  • 8. Data: 2012-09-11 12:56:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisa?(a):

    > chciałbym kupić drukarę z możliwością zainstalowania bezprzewodowo, co brać?
    > czas nagli...

    Siec...

    j.

    --