  • 1. Data: 2011-07-27 06:30:12
    Temat: dvb-t ślęża poraz kolejny
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Witam i dziękuje za odpowiedzi o nadajnik ślęża z poprzedniego tematu
    mam nową porcję pytań ,mieszkam 81 km od nadajnika w miejscowości Krzeszów ,
    ciekaw jestem czy komuś udało się odebrać sygnał w kamiennej górze
    ,wałbrzychu ,jeleniej górze ,boguszowie są to trudne tereny do odbioru
    górki itp
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-27 11:47:25
    Temat: Re: dvb-t ślęża poraz kolejny
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 27 Jul 2011 08:30:12 +0200, "Domator" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >ciekaw jestem czy komuś udało się odebrać sygnał w kamiennej górze
    >,wałbrzychu ,jeleniej górze ,boguszowie są to trudne tereny do odbioru

    a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
    pracuja sychronicznie.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-07-27 19:31:39
    Temat: Re: dvb-t ?lęża poraz kolejny
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
    pracuja sychronicznie.

    śniezne nie nadją dvb-t
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-07-27 23:17:59
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 27 Jul 2011 21:31:39 +0200, "Domator" <j...@g...pl> wrote:

    >a ze Snieznych Kotlow tam nie lepiej? Ten sam kanal 58 co Sleza, bo
    >pracuja sychronicznie.
    >
    >śniezne nie nadją dvb-t
    >Pozdrawiam

    http://www.dvbtmap.eu/mapcoverage.html;jsessionid=6E
    695E602EB3105FABC1FB126D07B028

    sniezne kotly to jednak 35k. Czarna gora to 58k. jak Sleza.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-07-28 07:38:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.07.2011 08:30, Domator pisze:
> [...]
    > Krzeszów , ciekaw jestem czy komuś udało się odebrać sygnał w kamiennej
    > górze ,wałbrzychu ,jeleniej górze ,boguszowie są to trudne tereny do

    od ok. tygodnia sygnał ze ślęży jest mocny i stabilny.
    spokojnie powinieneś odebrać, ale nie na antenie siatkowej.
    najlepiej antena yagi np.
    http://www.awpol.pl/132006/antena-3dt.
    ja stosuje też:
    http://www.awpol.pl/132004/antena-asr-860-p25
    tyle, że częściej ze wzm. 15 dB, a nie 25.
    głównie dlatego, że to antena uniwersalna i nie z takim wąskim kątem jak
    yagi. cyfra ruszyła dopiero teraz.
    miej świadomość iż tam nie ma tv publicznej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 6. Data: 2011-07-28 11:25:34
    Od: <h...@o...pl>

    Mam tego asr-860 ze wzmacniaczem 25 db i niestety nic do mnie nie dociera
    wiem że to trudne tereny i mogę nic nie odebrać ale ciekaw jestem czy ktoś
    cos odebrał z tych terenów
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-07-28 11:38:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 28.07.2011 13:25, h...@o...pl pisze:
    > Mam tego asr-860 ze wzmacniaczem 25 db i niestety nic do mnie nie dociera
    > wiem że to trudne tereny i mogę nic nie odebrać ale ciekaw jestem czy ktoś
    > cos odebrał z tych terenów

    patrząc na mapę masz po drodze masz Świdnicę i Wałbrzych, trochę zakłucają.
    może jednak kierunkowa. w tamtym rejonie nie robiem nic
    więc nie wiem jaki dociera sygnał.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 8. Data: 2011-07-28 11:38:42
    Od: "hit\(wytnij to\)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl>

    Dlatego pytam na grupie czy ktos już cosik odebrał ,oprócz czechów
    oczywiście bo ci latają u nas idealnie i to bez anteny na kawałku drutu
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-07-29 08:33:39
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 28 Jul 2011 13:25:34 +0200, <h...@o...pl> wrote:

    >Mam tego asr-860 ze wzmacniaczem 25 db i niestety nic do mnie nie dociera
    >wiem że to trudne tereny i mogę nic nie odebrać ale ciekaw jestem czy ktoś
    >cos odebrał z tych terenów

    i co z tego, ze ta twoja antena ma 25dB zysk - wynikajacy ze
    wzmacniacza, jak wzmacniacz wzmacnia szumy. Trzeba miec lepsza antene
    a dopiero instalowac wzmacniacz.

    Ta twoja ASR-860 pozbawiona wzmacniacza mialaby moze 8dB zysku, a to
    bardzo malo jak sa trudne warunki. Powinienes miec antene ok. 16-17dB
    (np Tri-Digit) i dopiero ew. do tego wzmacniacz. Poza tym Sleza to 58
    kanal czyli wysokie czestotliwosci i jakosc kabla, zlaczy, dlugosc
    kabla - moze miec wplyw na to czy cos odbierzesz czy nie. W analogu
    bylo widac szumy, zaszumiony obraz...W cyfrze jak sygnal nie osiagnie
    pewnego poziomu i jakosc, to "widzisz ciemnosc". Jakbys mial fachowca
    z miernikiem (analizatorem) dvb-t, to zobaczy na nim nawet szczatki
    takiego sygnalu i wtedy mozna krecic, dobierac anteny itp.

    Pamietaj rozwniez, ze z tv analogowa to moze byc tak, ze twoj sasiad
    za plotem ma sygnal a ty mozesz nie miec.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2011-07-29 09:45:41
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 29 Jul 2011 10:33:39 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Pamietaj rozwniez, ze z tv analogowa to moze byc tak, ze twoj sasiad
    >za plotem ma sygnal a ty mozesz nie miec.

    mialo byc

    Pamietaj rozwniez, ze z tv naziemna to moze byc tak, ze twoj sasiad