  • 41. Data: 2015-10-19 11:18:00
    Temat: Re: dynamiczne migacze
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 15:26:34 +0200, w <7806266495$20151016152634@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Mój palec nie wymaga homologacji i mam obyczaj zawsze włączać awaryjne
    > podczas gwałtownego hamowania. I niech mi teraz policjant udowodni -
    > bez rozbierania samochodu - że to nie mój palec a niedozwolona
    > manipulacja.

    Ale o co chodzi? :)

  • 42. Data: 2015-10-19 11:22:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 16:39:26 +0200, w
    <X...@l...net>, PiteR <e...@f...pl>
    napisał(-a):

    > ch. wygląd daje.
    > Taka rozlazła anemia. Siooostro muuuucha. Co gryzie?
    > Nie z łózka spycha.

    OK, już wiem :). Oglądałem ten film https://www.youtube.com/watch?v=QgyHQdZMGm8
    i nad tym się zastanawiałem -- co to jest i co to ma dawać ten Projector
    Headlight ?

  • 43. Data: 2015-10-19 11:23:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 16:00:26 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Z przodu tez.
    > Nie sadze aby był z tym jakikolwiek kłopot (dobrze widczone etc).

    Wczoraj widziałem coś takiego (po raz pierwszy), więc widocznie te Matrix LED
    homologację mają.

    > Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

    I tak o niebo lepiej niż np. p-mgielne włączające się z kierunkowskazami.

  • 44. Data: 2015-10-19 12:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > I tak o niebo lepiej niż np. p-mgielne włączające się z kierunkowskazami.

    Ale to chyba w innym celu? Doświetlenie zakretu?

  • 45. Data: 2015-10-19 12:21:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-10-16 o 14:02, Marek pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI
    >
    > czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

    Osobiście bardzo nie lubię takich kierunkowskazów - ściągają one wzrok i
    powodują, że oko mimowolnie zaczyna śledzić ten ruch, co oczywiście
    powoduje odwrócenie uwagi. Ale to może tylko ja tak mam :)

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2015-10-19 12:41:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

> [...]
    o_id=f9c6e559-74a7-11e5-ad7b-fa163e1b0a15&ars_rule_i
    d=201>

    > Homologacja jest podana -- E4. To są dodatkowe lampy, do każdego samochodu.

    to jak się to ma do tego co napisałęś powyżej?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2015-10-19 14:26:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Oct 2015 10:41:49 +0000 (UTC), w <n02hdd$t0p$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    o_id=f9c6e559-74a7-11e5-ad7b-fa163e1b0a15&ars_rule_i
    d=201>

    > to jak się to ma do tego co napisałęś powyżej?

    Ma się tak, że pisałem o zespolonych lampach fabrycznych -- takich jakie są
    tematem wątku.

  • 48. Data: 2015-10-19 14:27:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Oct 2015 10:00:45 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Ale to chyba w innym celu? Doświetlenie zakretu?

    Jakoś powątpiewam w sens tego w wykonaniach, które widzę.
    Niektóre to nawet skutecznie maskują swoim strumieniem kierunkowskaz.

  • 49. Data: 2015-10-19 14:47:21
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-10-19 o 12:21, Miroo pisze:

    > Osobiście bardzo nie lubię takich kierunkowskazów - ściągają one wzrok i
    > powodują, że oko mimowolnie zaczyna śledzić ten ruch, co oczywiście
    > powoduje odwrócenie uwagi. Ale to może tylko ja tak mam :)

    Jak pierwszy raz zobaczyłem to gówno to miałem dokładnie to samo.
    Debilne pomysły.

  • 50. Data: 2015-10-19 16:43:24
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Oct 2015 14:11:16 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Takie np automatyczne wlaczanie swiatel awaryjnych przy hamowaniu -
    >polskie przepisy nie przewiduja (ale tez jawnie nie zakazuja), a nowe
    >samochody w Niemczech to maja.

    Nowe? Moje auto z 2006 roku to ma ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06