  • 1. Data: 2018-02-19 00:29:17
    Temat: dziecięcy teleskop
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    Kupiłem dla dziecka teleskop ze sklepu zabawkowego, kosztował około 150zł.
    Spodziewałem się, że będzie to tylko zabawka. Jednak okazało się, że tą
    zabawką można naprawdę nieźle się pobawić. Generalnie zabawka okazała się
    znacznie lepsza niż oczekiwania wobec niej, za wyjątkiem jednego. Teleskop
    miał współpracować z aparatem fotograficznym z telefonu. Niestety nie
    współpracuje. Mam pytanie, czy mając drukarkę 3D dużo się napierniczę, aby
    go dostosować do współpracy z takim aparatem, czy lepiej od razu przygotować
    więcej pieniędzy i kupić gotowy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-02-19 17:16:29
    Temat: Re: dziecięcy teleskop
    Od: Ziggy <B...@F...net>

    On 2018-02-18, M.M. wrote:

> [...]
    > go dostosować do współpracy z takim aparatem, czy lepiej od razu przygotować

    To zalezy, Teleskop a 3D Drukarka to nie to samo, z pewnoscia nie
    uzywaja tego samego oprogramowania. Zbyt malo podales szczegolow oraz
    specyfikacji.

  • 3. Data: 2018-02-20 13:52:12
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, February 19, 2018 at 5:16:31 PM UTC+1, Ziggy wrote:

    > To zalezy, Teleskop a 3D Drukarka to nie to samo, z pewnoscia nie
    > uzywaja tego samego oprogramowania. Zbyt malo podales szczegolow oraz
    > specyfikacji.

    Chodzi o to, czy, jako amator, dam radę przysiąść do programu 3D,
    zaprojektować mocowanie do kamery/telefonu w programie, wydrukować na
    drukarce 3D no i żeby to potem w miarę fajnie działało. Czy będę sie z
    tym męczył pół roku i nie warto się zabierać? Najtrudniej chyba
    spasować ogniskowe? Kamerka musiałaby pełnić rolę oka, czy to w ogóle
    możliwe?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-02-20 14:21:23
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 19.02.2018 o 00:29, M.M. pisze:
    > współpracuje. Mam pytanie, czy mając drukarkę 3D dużo się napierniczę, aby
    > go dostosować do współpracy z takim aparatem, czy lepiej od razu przygotować

    Co to za drukarka 3D, ile mniej więcej kosztują takie drukarki, co było
    wydrukowane do tej pory?

  • 5. Data: 2018-02-20 14:27:40
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, February 20, 2018 at 2:21:19 PM UTC+1, Borneq wrote:

    > Co to za drukarka 3D, ile mniej więcej kosztują takie drukarki, co było
    > wydrukowane do tej pory?

    Nie ta grupa, poszło przez pomyłkę, miało być na kosmos. Nie ciągnijmy tutaj.

  • 6. Data: 2018-02-20 14:46:25
    Od: Ziggy <B...@F...net>

    On 2018-02-20, M.M. wrote:

    > Nie ta grupa, poszło przez pomyłkę, miało być na kosmos. Nie ciągnijmy tutaj

    Na kosmosie raczej NTG rowniez

  • 7. Data: 2018-02-20 15:06:23
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 20 Feb 2018 04:52:12 -0800 (PST), M.M. wrote:

    > Chodzi o to, czy, jako amator, dam radę przysiąść do programu 3D,
    > zaprojektować mocowanie do kamery/telefonu w programie, wydrukować na

    Polecam apkę z Win10, 3D Builder, dokładnie do tego wymyślona i do
    opanowania ...w minutę? No i free :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2018-02-20 15:11:01
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, February 20, 2018 at 2:46:27 PM UTC+1, Ziggy wrote:

    > Na kosmosie raczej NTG rowniez

    Na kosmos idealne pytanie: jak amatorski teleskop rozszerzyć o
    aparat/kamerę przy pomocy drukarki 3d.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-02-22 00:13:03
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2018-02-20 15:11, M.M. wrote:

    > Na kosmos idealne pytanie: jak amatorski teleskop rozszerzyć o
    > aparat/kamerę przy pomocy drukarki 3d.

    z tego wszystkiego wychodzi 'remote sniper'?
    https://www.youtube.com/watch?v=tDjTYG4Ikeg

  • 10. Data: 2018-02-22 00:59:49
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, February 22, 2018 at 12:13:14 AM UTC+1, Ilona wrote:

    > z tego wszystkiego wychodzi 'remote sniper'?
    > https://www.youtube.com/watch?v=tDjTYG4Ikeg

    OT. Temat jest na pl.sci.kosmos.