  • 1. Data: 2011-07-05 11:17:01
    Temat: ekskluzywne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Macie, podniecajcie sie :-)

    http://www.goldo.pl/kategoria/luksusowe/Motoryzacja

    J.

  • 2. Data: 2011-07-05 13:19:35
    Temat: Re: ekskluzywne
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    news:iuukq7$9n8$1@news.onet.pl...

    > Macie, podniecajcie sie :-)
    >
    > http://www.goldo.pl/kategoria/luksusowe/Motoryzacja

    Ciekawe, kto to kupuje?
    http://www.goldo.pl/luksusowe/2664/MERCEDES_SL_6300c
    m3_2008_349000PLN?criteria=3%2FMotoryzacja%2F%2F10%2
    FActivatedDate%2CDescending%2F%2F&offset=29
    http://www.goldo.pl/luksusowe/2798/MERCEDES_Inny_620
    0cm3_2010_749900PLN?criteria=1%2FMotoryzacja%2F%2F10
    %2FActivatedDate%2CDescending%2F%2F&offset=7
    http://www.goldo.pl/luksusowe/2747/MERCEDES_SLR_5400
    cm3_2007_1000000PLN?criteria=2%2FMotoryzacja%2F%2F10
    %2FActivatedDate%2CDescending%2F%2F&offset=13

    Jak mnie będzie stać na takie gadżety, to nie kupie wyperdzianej używki

  • 3. Data: 2011-07-05 13:41:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-05 13:19, !sp pisze:

> [...]
    %2FActivatedDate%2CDescending%2F%2F&offset=13

    > Jak mnie będzie stać na takie gadżety, to nie kupie wyperdzianej używki

    A to prawda. Ale zobacz na takie coś: Nowe Turbo S kosztuje coś
    około 1 mln. A 3-4 letnie można w bardzo dobrym stanie kupić za
    350 kPLN. IMO 3 letnie 911 jest dużo lepsze niż coś 6.3 od Mercedesa.
    I 911 trzyma cene. Zobacz na ceny aut typu C55AMG albo 911 Turbo
    model 993.

  • 4. Data: 2011-07-05 14:10:26
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 350 kPLN. IMO 3 letnie 911 jest dużo lepsze niż coś 6.3 od Mercedesa.
    > I 911 trzyma cene. Zobacz na ceny aut typu C55AMG albo 911 Turbo

    Wszystkie luksusowe rzeczy to zbytek, zbędny do życia
    Kupuje je się , bo ma się kaprys, bo dają chwilową radość w momencie nabycie
    Jak nowy prosiak kosztuje 10 razy drożej od starego, to kupie nowy, skoro
    chce go mieć.
    Mój ci on, niech gawiedzi gały na wierzch wyjdą
    Do przedłużania penisa pod remizą zdecydowanie za drogi nawet stary.
    Do wożenia dupy się to lepiej od auta masowego nie nadaje, nie ma okolicy
    odpowiednich dróg, by go na co dzień wykorzystać.
    Rozjeżdżanie skuterów na szosie jest wątpliwą satysfakcją

  • 5. Data: 2011-07-05 14:39:11
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-05 14:10, !sp pisze:

> [...]
    > nabycie
    > Jak nowy prosiak kosztuje 10 razy drożej od starego, to kupie nowy,

    jest taka prawda, że im bogatszy tym większa sknera, więc to co piszesz
    jest bzdurą... kupi kilkuletniego za 350 tyś, niż nówkę za milion na
    99%, ten 1% mieszka w Dubaju ;)

  • 6. Data: 2011-07-05 15:47:06
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-05 14:10, !sp pisze:

    > Wszystkie luksusowe rzeczy to zbytek, zbędny do życia [...]

    To chyba nie jest do końca prawda.
    Ludzie bardzo bogaci, poznają się po takich właśnie zabawkach i robią
    wielomiliardowe interesy.
    Tak więc zegarek za 1,5 miliona, pióro za milion, czy samochód za 3
    miliony, to nie zbytek a czasem przepustka do dużych interesów.

    Jak tego nie masz, to Cie nie stać i jesteś "chłystek", z którym nikt o
    poważnym interesie nie będzie rozmawiać.

    Oczywiście pomijając bogatych synów i córki. :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 7. Data: 2011-07-05 15:55:32
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-07-05 11:17, J.F pisze:

    > Macie, podniecajcie sie :-)
    >
    > http://www.goldo.pl/kategoria/luksusowe/Motoryzacja
    >

    > J.
    No dobra ale ekskluzywne nie znaczy luksusowe :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 8. Data: 2011-07-05 16:05:53
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak tego nie masz, to Cie nie stać i jesteś "chłystek", z którym nikt o
    > poważnym interesie nie będzie rozmawiać.

    Może.
    Reputacja ważniejsza.
    Był taki miłośnik firanek w mercu. Mięczak mu było?

  • 9. Data: 2011-07-05 16:28:14
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > jest taka prawda, że im bogatszy tym większa sknera, więc to co piszesz
    > jest bzdurą... kupi kilkuletniego za 350 tyś, niż nówkę za milion na

    Producent lodów. Sknera?
    http://www.gazetakrakowska.pl/nsacz/285310,nowy-sacz
    -krolewskie-limuzyny-lodowych-braci-koral,id,t.html

  • 10. Data: 2011-07-05 17:38:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-05 16:28, !sp pisze:

    > Producent lodów. Sknera?
    > http://www.gazetakrakowska.pl/nsacz/285310,nowy-sacz
    -krolewskie-limuzyny-lodowych-braci-koral,id,t.html

    Hahah, tak patrze na to foto i mam idealny podpis: "GROTESKA".
    Nie wystarczy miec pieniadze, trzeba jeszcze umiec zachowac zdrowy
    rozsadek. Jak na nich patrze, to po prostu mi ich zal.