  • 1. Data: 2011-12-11 19:03:41
    Temat: enterprise architect elementy z project browser wykorzystanie w wielu diagramach
    Od: "Sienicki" <a...@w...pl>

    Witam

    Pewnie dla znawców EA to proste pytanie ale ja zaczynając z tym programem
    nie mogę sobie z tym poradzić.
    Do rzeczy. Robię sobie kilka diagramów, przykładowo aktywności. W tych
    diagramach powtarza się powiedzmy ta sama aktywność, przykładowo "dodaj
    usera". Jak rozumiem bez sensu jest tworzyć tą samą aktywność dla każdego
    diagramu osobno i powielanie tego w project browser. Próbuję więc
    wykorzystać tą aktywność przeciągając z project browser na diagram. I tu
    niespodzianka. Kopiuje się ale albo zapamiętuje połączenia z poprzedniego
    diagramu, albo jeśli wykonam połączenie w drugim diagramie z inną
    funkcjonalnością występującą tez na poprzednim diagramie ale w innym
    kontekście tworzy mi też tam połączenie. Generalnie może ja źle podchodzę.
    Może należy tworzyć elementy dla każdego diagramu nawet jak są identyczne i
    nie przejmować się tym, ze w project browser się one mnożą i zacieniają
    obrać (choć to mi się wydaje nielogiczne i niepraktyczne) Albo prędzej coś
    źle robię. Proszę o podpowiedź.

    z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam