  • 1. Data: 2011-03-05 15:20:19
    Temat: facebook, inny tytuł i opis strony dla lubie to
    Od: "Slawek" <grypy[at]wp.pl>

    Witam

    Mam taki problem i nie wiem jak go rozwiązać. Dodaję na stronach skrypt
    fecebook lubię to i chcę mieć rózny opis i tytuł w zalezności na której
    stronie się kliknie w lubie to. Niestety albo nie dodaje nic albo bierze z
    tagów meta. A wydaje mi się, że robię wszystko jak należy.
    Skrypt osadzający mam taki

    <iframe
    src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?locale
    =pl_PL&amp;href=http://www.domena.pl&amp;layout=butt
    on_count&amp;show_faces=true&amp;width=100&amp;actio
    n=like&amp;font=verdana&amp;colorscheme=light&amp;he
    ight=21"
    scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden;
    width:77px; height:21px;" allowTransparency="true;"></iframe>

    w head mam

    Co robię nie tak?
    Będę wdzięczny za pomoc

    Sławek