  • 1. Data: 2011-07-12 16:11:28
    Temat: fap cytryna c5 nie dziala regeneracja
    Od: "andrzej" <a...@o...pl>

    jak w temacie
    nowy fap, nowy eloys, nowy czujnik roznicy cisnien, zadnych bledow.
    niby wszystko powinno dzialac a nie chce.
    zamiast usuwania sadzy jedynie tylko zapychanie filtra.
    co za cholera przysparza mnie o zawal.
    pozdrowienia

  • 2. Data: 2011-07-12 16:14:27
    Temat: Re: fap cytryna c5 nie dziala regeneracja
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 16:11:28 +0200, andrzej napisał(a):

> [...]
    > niby wszystko powinno dzialac a nie chce.
    > zamiast usuwania sadzy jedynie tylko zapychanie filtra.

    a jeszcze raz, tylko tym razem powoli i po polsku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-07-12 17:22:58
    Od: "andrzej" <a...@o...pl>

    > a jeszcze raz, tylko tym razem powoli i po polsku?
    > ========

    czy nie zauwazyles kolego ze jestem w desperacji

  • 4. Data: 2011-07-12 17:29:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 17:22:58 +0200, andrzej napisał(a):

    > czy nie zauwazyles kolego ze jestem w desperacji

    nie, zauważyłem tylko, że strasznie chaotycznie napisałeś coś o FAP w
    Citroenie, nie zadając nawet pytania.
    I teraz sam nie wiem, mamy jakieś rekolekcje odprawić, żałować Cię, czy bić
    brawo?
    Zadaj jakies pytanie, opisz sytuację w prostym, zrozumiałym języku, to może
    coś uzyskasz.

  • 5. Data: 2011-07-12 17:40:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > bić
    > brawo?
    > Zadaj jakies pytanie, opisz sytuację w prostym, zrozumiałym języku, to

    Jak zwykle językoznawca sie odezwał.

    Może i chaotycznie, ale nie na tyle, zeby mieć problemy ze zrozumieniem
    tesktu... chyba, ze sie chce coś udowodnić, brakuje umiejętności czytania.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-07-12 17:41:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko powinno dzialac a nie chce. zamiast usuwania sadzy jedynie tylko

    no dobra - a styl jazdy?

    Po jakim dystansie pojawia sie komunikat/kontrolka o zapchaniu?
    Co robisz po zapaleniu sie komunikatu?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-07-12 17:52:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 17:41:14 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > no dobra - a styl jazdy?
    >
    > Po jakim dystansie pojawia sie komunikat/kontrolka o zapchaniu?
    > Co robisz po zapaleniu sie komunikatu?

    Też masz problemy ze zrozumieniem?

  • 8. Data: 2011-07-12 17:52:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Jul 2011 16:11:28 +0200, andrzej

    > nowy czujnik roznicy cisnien

    Tylko jeden nowy? Bo czujniki są dwa i na tej podstawie
    wylicza się różnicę ciśnień. Co z sondą lambda? -- ta
    jednak najczęściej daje ciała.

    > zamiast usuwania sadzy jedynie tylko zapychanie filtra.

    Czyli jednak wyłazi jakiś błąd? :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-07-12 18:11:55
    Od: "andrzej" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Tylko jeden nowy? Bo czujniki są dwa i na tej podstawie
    > wylicza się różnicę ciśnień. Co z sondą lambda? -- ta

    o to chodzi ze nie otrzymuje zadnych komunikatow typu "ryzyko zapchania fap"
    czy tez "depollution system fault".
    tak samo zadnych bledow na komputerze (KTS) u mechanika.
    a ze sie fap zapycha to stwierdzilem podczas jazdy. bylo pare szarpniec,
    troche dlawienia i stop.
    po "recznym" usunieciu sadzy ponownie zero komunikatow tak w samochodzie jak
    i u mechanika.
    tym samym nikt nic nie wie.

  • 10. Data: 2011-07-12 19:02:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 18:11:55 +0200, andrzej napisał(a):

> [...]
    > tak samo zadnych bledow na komputerze (KTS) u mechanika.
    > a ze sie fap zapycha to stwierdzilem podczas jazdy. bylo pare szarpniec,

    od razu gaśnie, po godzinie, tygodniu, miesiącu?