  • 1. Data: 2024-01-18 00:27:24
    Temat: [felieton] Kierujący zostali zbadani pod kątem trzeźwości
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Na przykładzie

    http://niusy.pl/@wydarzenia.interia.pl/asf

    "Ze wstępnych ustaleń wynika, że w zdarzeniu brało udział pięć pojazdów
    - autobus techniczny MZA, audi, dacia, mazda oraz kia ...

    Kierujący zostali zbadani pod kątem trzeźwości. Wszyscy byli trzeźwi."

    I tak np jak kiedyś 6 pojazdów po kolei uszkodziło je na dziurze to
    sprawdzano trzeźwość wszystkich kierowców.

    Nie kontrolowano trzeźwości pasażerów, którzy przecież mogli zamienić
    się rolami i naprawdę to oni kierowali. W tym wypadku co to jechali
    300km/h pasażerem był prawnik, którego też raczej nie kontrolowali a
    jest dość ciekawe, że akurat jechał :-) Jakoś nikt takiej wątpliwości
    nie zgłosił a ile to scenariuszy wymyślali :-)

    No i sami policjanci nie kontrolowali się a to kluczowe dla prowadzonego
    postępowania.

    Bo kto by nie był trzeźwy to samemu zdarzeniu winny może być ktoś inny.

  • 2. Data: 2024-01-18 09:50:21
    Temat: Re: kretynek reklamuje portal
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 18.01.2024 o 00:27, io pisze:

    > Na przykładzie
    >
    > http://niusy.pl/@wydarzenia.interia.pl/asf

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-01-18 17:50:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jan 2024 00:27:24 +0100, io wrote:
> [...]
    > - autobus techniczny MZA, audi, dacia, mazda oraz kia ...
    >
    > Kierujący zostali zbadani pod kątem trzeźwości. Wszyscy byli trzeźwi."

    Taki u nas zwyczaj. Tyle podają :-)

    > I tak np jak kiedyś 6 pojazdów po kolei uszkodziło je na dziurze to
    > sprawdzano trzeźwość wszystkich kierowców.

    Co moze być bardzo istotne w kwestii odszkodowania :-)

    I chyba nawet taki obowiazek skontrolować ...

> [...]
    > jest dość ciekawe, że akurat jechał :-) Jakoś nikt takiej wątpliwości
    > nie zgłosił a ile to scenariuszy wymyślali :-)

    Są jakies donosy, ze prawnik był nietrzeźwy, to może skontrolowano.
    Ale pasażerowi wolno być nietrzeźwym.

    A jesli innych przesłanek nie było, ze nietrzeźwy prowadził, to na tym
    zakończono.

    W sumie, jakby sie okazało, ze własciciel nietrzeźwy, a prawnik
    trzeźwy i mówi, ze prowadził, to też w tym nic dziwnego by nie było,
    mogliby razem pojechac na imprezę i sie umówić kto będzie kierował
    przy powrocie ..

    J.

  • 4. Data: 2024-01-19 06:39:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2024 o 17:50, J.F pisze:

    > Są jakies donosy, ze prawnik był nietrzeźwy, to może skontrolowano.
    > Ale pasażerowi wolno być nietrzeźwym.

    Z to w statystykach podawano "wypadki z udziałem nietrzeźwych
    uczestników"... również paxów:P Ogólnie keidyś liczyłem że za czasów jak
    łapali jeszcze "kierowców rowerów" 66% "pijanych kierowców" byłoby za
    odrą trzeźwych. A mało kto wie że mimo rygorystycznych limitów mamy
    dobre statystyki na tle europy i wcale nie jesteśmy, wbrew propagandzie,
    narodem pijanych kierowców.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!