  • 1. Data: 2014-12-02 08:58:56
    Temat: format nazwy sieci
    Od: takos <k...@g...com>

    przy powtórnym podłączaniu tego mojego XP do domeny
    otrzymałem komunikat blędu " Format określonej nazwy sieci jest
    nieprawidłowy".

    czy zmieniło sie coś z DNS-em?

    znalazłem taka uwage w sieci:
    " zaznaczyć: Zarejestruj adresy tego połączenia w DNS, na karcie DNS,
    we właściwościach karty sieciowej serwera."

  • 2. Data: 2014-12-02 10:19:01
    Temat: Re: format nazwy sieci
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-02 08:58, takos wrote:

    > przy powtórnym podłączaniu tego mojego XP do domeny
    > otrzymałem komunikat blędu " Format określonej nazwy sieci jest
    > nieprawidłowy".
    >
    > czy zmieniło sie coś z DNS-em?
    Raczej nie. Moim zdaniem balans bieli masz źle ustawiony.

  • 3. Data: 2014-12-02 15:10:17
    Od: takos <k...@g...com>

    W dniu 2014-12-02 o 08:58, takos pisze:

    wielkie sorki