  • 1. Data: 2011-09-26 01:03:05
    Temat: [fotki] Nowy Yaris
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    http://arbiter.pl/galeria/nowy.yaris

    Kilka zdjęć + subiektywne opinie.

  • 2. Data: 2011-09-26 02:33:48
    Temat: Re: [fotki] Nowy Yaris
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Arbiter" wrote:
    > http://arbiter.pl/galeria/nowy.yaris
    > Kilka zdjęć + subiektywne opinie.

    Najbardziej mnie urzekły wygodne boczki na zimny łokieć.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2011-09-26 03:00:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Arbiter

    > http://arbiter.pl/galeria/nowy.yaris
    >
    > Kilka zdjeae + subiektywne opinie.

    W kolejnym aucie widzę konsolę a la deska do prasowania. O co w tym
    chodzi?

    PS. Przynajmniej wskaźniki zrobili normalne.

  • 4. Data: 2011-09-26 08:16:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Sep 2011 01:03:05 +0200, Arbiter

    > http://arbiter.pl/galeria/nowy.yaris
    > Kilka zdjęć + subiektywne opinie.

    Deska na desce centralnej to jakaś masakra.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-09-26 09:38:34
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > W kolejnym aucie widzę konsolę a la deska do prasowania. O co w tym
    > chodzi?

    Taki trynd...dodam, że ochydny.

  • 6. Data: 2011-09-26 09:49:51
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-09-26 01:03, Arbiter pisze:
    > http://arbiter.pl/galeria/nowy.yaris

    http://arbiter.pl/files/g/2_1218836177_IMG_4195.jpg
    http://arbiter.pl/files/g/2_1835507744_IMG_4172.jpg
    Bardzo gustownie ten kawał filcu komponuje się z fotelem (szczególnie ze
    skórzanym).

    --
    kamil d

  • 7. Data: 2011-09-26 09:59:56
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 09:49, kamil d pisze:

    > http://arbiter.pl/files/g/2_1218836177_IMG_4195.jpg
    > http://arbiter.pl/files/g/2_1835507744_IMG_4172.jpg
    > Bardzo gustownie ten kawał filcu komponuje się z fotelem (szczególnie ze
    > skórzanym).

    Czy Ty zdajesz sobie sprawę, jaką premię za ten innowacyjny pomysł
    otrzymał dyrektor marketingu? Ten filc to na pewno nie jest jego
    ostatnie słowo.

  • 8. Data: 2011-09-26 11:54:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin N

    > Czy Ty zdajesz sobie sprawę, jaką premię za ten innowacyjny pomysł
    > otrzymał dyrektor marketingu? Ten filc to na pewno nie jest jego
    > ostatnie słowo.

    O w mordę!

  • 9. Data: 2011-09-26 14:12:01
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-26 01:03, Arbiter pisze:
    > http://arbiter.pl/galeria/nowy.yaris
    > Kilka zdjęć + subiektywne opinie.

    Kolejna nudna Toyota w wysokiej cenie. Dokładając kilka tysięcy można
    mieć przyzwoicie wyposażonego Lancera który jest klasę wyżej. Tył nowej
    Yariski jest całkowicie bez pomysłu. Wnętrze szpeci jakaś deska ale tyle
    dobrze że zegary są użyteczne a nie szpanerskie i bezużyteczne jak to
    miało miejsce w Yaris II. Jednak oszczędności nadal nie pozwoliły
    księgowym na wprowadzenie wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Co
    do "wygodnego parapetu na reke" to według mnie wcale nie jest taki
    wygodny, jest za wysoko a półeczka niżej jest za nisko. Wygodnego
    oparcia na rękę jak dla mnie nie ma.

  • 10. Data: 2011-09-27 20:32:16
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Excite" <n...@n...bedzie.pl> wrote in message

    > Kolejna nudna Toyota w wysokiej cenie. Dokładając kilka tysięcy można mieć
    > przyzwoicie wyposażonego Lancera który jest klasę wyżej.

    Ale balcha mi gnije

> [...]
    > miało miejsce w Yaris II. Jednak oszczędności nadal nie pozwoliły
    > księgowym na wprowadzenie wskaźnika temperatury płynu chłodniczego.

    Astra też go nie ma, a wnętrze rzeczywiście nie za luksio...

    Co
    > do "wygodnego parapetu na reke" to według mnie wcale nie jest taki
    > wygodny, jest za wysoko a półeczka niżej jest za nisko. Wygodnego oparcia
    > na rękę jak dla mnie nie ma.

    Auto jest na 3 z plusem, w końcu to segment B, wiec nie ma się co cudów
    spodziewać, na tle konkurencji jest co najmniej dobrze.Toyota ostatnio
    strasznie paskudzi auta - Auris - padaczka, a Corolla sedan jak auto dla
    Power Rangers. Wszystko zaczyna się upodoabniać do koreańskich autek