  • 1. Data: 2022-07-15 00:59:53
    Temat: from 9 August 2022
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    As a reminder, from 9 August 2022, you'll be able to use up to 5 GB of
    your goodybag data allowance in the EU and selected destinations at no
    extra cost, a change from 20 GB.

    No k. ładnie. Drobna różnica. -75%

    After this, the rate you'll pay for data will be the same rate you pay
    in the UK, a change from 0.36p/MB to 10p/MB.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2022-07-16 00:27:41
    Temat: Re: from 9 August 2022
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 14/07/2022 11:59 pm, PiteR wrote:
> [...]
    >

    > After this, the rate you'll pay for data will be the same rate you pay
    > in the UK, a change from 0.36p/MB to 10p/MB.

    No i co w zamian?
    ASDA mobile ma darmowy roaming ale ostatnio we Francji jak bylem, to w
    ogole nie bylo internetu.
    Podobno Three na karte ma limit w EU 12GB ale nie potwierdze, dopoki nie
    wyjada na wakacje. Najchetniej kupilbym jakas francuska lub niemiecka
    lokalna karte SIM - ale jaka? Do tegow Niemczech trzeba rejestrowac SIM na
    adres ewentualnie hotelu gdzie sie zatrzymujesz.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 3. Data: 2022-07-16 07:32:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tast5e.88k.1@outspace.org>
    user 2late pisze tak:

    > No i co w zamian?

    Dojrzewam do najtańszego internetu stacjonarnego.
    Jak mam jeżdzić 10km do rodziny na szybkie wifi to mnie wykręca.

    Teraz budują obodnicę to korki mają po 2km.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego