  • 1. Data: 2022-07-08 20:24:58
    Temat: Szybka ochronna
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Do pewnego telefonu została przyklejona onegdaj szybka ochronna na
    ekran. Szybkę firmuje niejaki iCover. Ale na skutek upływu czasu pod
    szybką pojawiły się pęcherze i inne niefajne artefakty. Trzeba odkleić i
    być może, przykleić nową. Ktoś może ćwiczył odklejanie takiej szybki to
    niech się podzieli wiedzą jak to zrobić żeby nie uszkodzić ekranu. Może
    na gorąco, może nożem na chama... :) Ten klej zejdzie z szybką czy
    zostanie na ekranie i jeśli tak to czym go usunąć?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-07-08 20:44:18
    Temat: Re: Szybka ochronna
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-08-lipca-2022 o 20:24, Jacek Maciejewski pisze:
> [...]
    > na gorąco, może nożem na chama... :) Ten klej zejdzie z szybką czy
    > zostanie na ekranie i jeśli tak to czym go usunąć?

    Idź do jakiegoś telekiosku bo sam sobie krzywdę zrobisz. Serio. ;-)

    Sam przyklejałeś że się pęcherze pojawiły?

  • 3. Data: 2022-07-08 20:50:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > na gorąco, może nożem na chama... :) Ten klej zejdzie z szybką czy
    > zostanie na ekranie i jeśli tak to czym go usunąć?

    A co Jutub na to?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 4. Data: 2022-07-08 23:20:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Po co Ci szybka. Kup sobie futerał, taki notesowy. Jest tego pełno.

  • 5. Data: 2022-07-09 10:58:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 08.07.2022 o 23:20, Animka pisze:

    > Po co Ci szybka. Kup sobie futerał, taki notesowy. Jest tego pełno.

    Przeczytaj jeszcze raz (tylko powoli) dwa słowa z postu Jacka
    Maciejewskiego. Powtórzę: przeczytaj POWOLI.
    Później postaraj się te dwa słowa zrozumieć.
    Wiem, trudne...

    ...ale nie niemożliwe.

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2022-07-09 11:10:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > na gorąco, może nożem na chama... :) Ten klej zejdzie z szybką czy
    > zostanie na ekranie i jeśli tak to czym go usunąć?

    Jeśli pojawiły się pęcherze, to pewnie zejdzie "na chama".
    Niedawno odklejałem elastyczną folię, złapałem za odlepiony róg i po
    odklejeniu całości okazało się, że na ekranie jest fabryczna folia, pod
    którą dopiero po odlepieniu "mojej" folii powstały pęcherze. I to
    zajmujące w sumie ponad połowę ekranu - rozrzucone po całości i różnej
    wielkości. Karta kredytowa w łapę i wyprasowywanie przez sporo minut...
    Samsung S10 plus.

    --
    -
    Akarm

  • 7. Data: 2022-07-09 23:58:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 62c94606$0$568$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli pojawiły się pęcherze, to pewnie zejdzie "na chama".

    Ale nie trawisz...

> [...]
    > połowę ekranu - rozrzucone po całości i różnej wielkości.
    > Karta kredytowa w łapę i wyprasowywanie przez sporo minut...

    Ponoć spod dobrej folii pęcherze wyłażą samoistnie...
    Wiem to z netu -- nie jestem praktykiem...

    Ponoć są elastyczne ceramiki po kilka pln na AliExpress...
    Elastyczne (można je nakleić na zaokrąglone ekrany) i odporne na zadrapania...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

  • 8. Data: 2022-07-10 11:59:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-07-09 o 10:58, Akarm pisze:

> [...]
    > Maciejewskiego. Powtórzę: przeczytaj POWOLI.
    > Później postaraj się te dwa słowa zrozumieć.

    Ok, mądralo

    --
    animka

  • 9. Data: 2022-07-31 18:21:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Po co Ci szybka. Kup sobie futerał, taki notesowy. Jest tego pełno.

    Na koń!