  • 1. Data: 2011-11-11 10:33:11
    Temat: full info in exe
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    podoba mi sie ta koncepcja, tj zaszywanie wszystkich nazw
    funkcji i zmeinnych w exe, tak zeby dobrze sie disasemblowalo
    - czy ktos wie jakie kompilatory tak robia, czy w pelni, jak
    to sie robi itp?

  • 2. Data: 2011-11-14 07:43:33
    Temat: Re: full info in exe
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Wszyscy ludzie na sali proszeni są o podniesienie macki!
    Tak, , Ty też.

    http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc/Debugging-Options.
    html :)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Nie dzwonić tylko pukać ! (Napis obok domofonu w wieżowcu).