  • 1. Data: 2012-12-17 14:28:01
    Temat: gdzie tanio D800
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Gdzie najtaniej mozna kupic korpus Nikon D800?
    Znaczy - taniej niz w Ceneo.
    Ewentualnie gdzie najtaniej w Europie wysylkowo (chyba ze Berlin, Praga
    albo Wieden to moze byc w sklepie naziemnym).
    --
    TA

  • 2. Data: 2012-12-18 19:52:38
    Temat: Re: gdzie tanio D800
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-17 14:28, T...@s...in.the.world pisze:
    > Gdzie najtaniej mozna kupic korpus Nikon D800?
    > Znaczy - taniej niz w Ceneo.
    > Ewentualnie gdzie najtaniej w Europie wysylkowo (chyba ze Berlin, Praga
    > albo Wieden to moze byc w sklepie naziemnym).

    W Berlinie, ale to sklep podziemny:

    52°31´6´´N, 13°22´33´´E
    52.518333, 13.375833

    Ponoć jest bunkier i jest zajebiście tanio.

    A poważniej: ile byś wydał na paliwo podczas dojazdu do jakiegoś
    stacjonarnego w tym przykładowym Berlinie? Ile byś chciał zaoszczędzić?
    I co w przypadku awarii? Będziesz się z nim bujał do Berlina?
    A może czekasz na ofertę jakiegoś co "spadł z naczepy", uszkodzeń nie
    widać, ale że nie ma gwarancji, to kupisz za 1/5 ceny?

    Ja nie jestem w stanie ogarnąć jak można kupować coś takiego biorąc pod
    uwagę tylko cenę. Ostatnio mi się udało, że akurat sprzęt był najtańszy
    w morele.net i odebrałem sobie w Krakowie za 60 gr (różnica w cenie
    biletu tramwajowego), ale gdy w jakimś małym, mało znanym było jeszcze
    taniej, to i tak bym wolał kupić z pewnego źródła właśnie ze względu na
    ewentualność reklamacji.

    Powodzenia. Ech.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-12-21 18:57:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Ewentualnie gdzie najtaniej w Europie wysylkowo (chyba ze Berlin, Praga
    > albo Wieden to moze byc w sklepie naziemnym).

    Nikt nie wie?
    :-(
    OK, kupione dzis za 9650 zl w EuroAGD. Drozyzna...
    :-(
    --
    TA