  • 1. Data: 2010-12-12 19:04:27
    Temat: <glupi temat> reklama batonu z Indianinem na skale
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Taka głupia rzecz mnie nie nurtuje. W telewizji leci reklama batonu:
    stary Indianin wybiera się na tamten świat i kładzie na skale. Jednak w
    pewnym momencie się rozmyśla i prosi młodego o batona. Jest to reklama
    Marsa, ale wydaje mi się, że kiedyś był to Snickers. Czuje się trochę
    jak w "roku 1984". Czy tylko tak mi się wydaje?
    Mógłbym przetrzasnąć stare kasety video w poszukiwaniu nagrań z polsatu
    i przejrzeć bloki reklamowe, ale akurat nie mam odtwarzacza.

  • 2. Data: 2010-12-12 21:06:47
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:04, pyton pisze:
> [...]
    > Mógłbym przetrzasnąć stare kasety video w poszukiwaniu nagrań z polsatu
    > i przejrzeć bloki reklamowe, ale akurat nie mam odtwarzacza.

    Masz 50% racji. Ta reklama jest stara, odgrzali ją. Ale zawsze
    reklamowała baton Mars;)

  • 3. Data: 2010-12-12 21:54:25
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "pyton" napisał w wiadomości grup

[...]

    reklama jest stara, zawsze reklamowała marsa, a Indianin nie prosi o batona
    bo ten wypada chłopakowi z kieszeni, tylko prosi go żeby go z dupą ugadał :)
    druga reklama z tego okresu to jak chłopak chce wstąpić do zakonu ale się
    rozmyśla.