  • 1. Data: 2010-12-12 19:23:49
    Temat: z turbo dekodera N-ki na dysk PC
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    tak sie zastanawiam, moze podpisać umowe z n-ką na 13 miesiecy? dają
    "nagrywarkę" za 48 zł. Czy z tej nagrywarki da sie jakoś przenieść
    materiał nagrany z satelity, na dysk twardy komputera? Na formu nki
    oczywiście nie mozna, nawet podobno są problemy zeby cokolwiek zgrać
    bezpośrednio z wyjść wizyjnych.

    Jakie tanie urządzenie nagrywające z allegro będzie współpracować z
    n-ką? (i nagrywać jeden program, pozwalając oglądać inny)

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-12-12 19:40:00
    Temat: Re: z turbo dekodera N-ki na dysk PC
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:23, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > Jakie tanie urządzenie nagrywające z allegro będzie współpracować z
    > n-ką? (i nagrywać jeden program, pozwalając oglądać inny)

    A na chuj ci TVN kup cyfre o normalny tuner z dyskiem bedziesz mogla
    nagrywac co chcesz i jak chcesz.

  • 3. Data: 2010-12-12 19:42:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://hauppauge.com/site/products/data_hdpvr.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-12-12 19:54:22
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 12 Dec 2010 20:40:00 +0100, konieczko <t...@o...pl> wrote:

    >A na chuj ci TVN kup cyfre o normalny tuner z dyskiem bedziesz mogla
    >nagrywac co chcesz i jak chcesz.

    a po co taka wulgarnosc twojego jezyka?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-12-12 19:57:58
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:54, a...@p...pl pisze:

    > a po co taka wulgarnosc twojego jezyka?

    Bo nie lubie "Upupienia"

  • 6. Data: 2010-12-12 22:08:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    konieczko pisze:

    > A na chuj ci TVN kup cyfre o normalny tuner z dyskiem bedziesz mogla
    > nagrywac co chcesz i jak chcesz.
    a DaVinci jak będe oglądała? (jak już mnie na kobiete przerobiłes..)

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-12-12 23:58:21
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Dec 12, 10:08 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > a DaVinci jak b de ogl da a? (jak ju mnie na kobiete przerobi es..)
    >
    > ToMasz- Hide quoted text -

    DVL to kanal dla kobiet? od kiedy??

    A z karty MTV Unlimited nie pójdzie?

    --