    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: glupota a sprawnosc w programowaniu
    Date: Wed, 14 Dec 2011 15:51:27 +0000 (UTC)

    [uwaga: mam swiadomosc ze uzywam tu byc moze nadmiernie slowa
    glupota, ale chodzi mi o wyrazenie, (i ew probe zastanowienia
    sie) nad czyms ciekawym o tyle nie trzaskam (mam nadzieje) za
    bardzo tym slowem kompletnie bez sensu]

    wydaje mi sie ze czasem daje sie zauwazyc taka zaleznosc
    ze programowanie idzie czestokroc 'lepiej' ziomkom ktorzy
    mają ewidentnie male mozgownice

    osobiscie mam nawet na mysli co najmniej pewna konkretna
    trojke znanych mi malomozgowcow (nie konicznie z tej grupy)-
    i co ciekawe wszyscy oni wydaja sie byc nawet do siebie
    dziwnie podobni

    (nie chce wdawac sie przy tym w dluzsze definicje nt tej
    glupoty, jak ktos nie chce wierzyc ze wiem o czym mowie
    uzywajac slowa glupota to niech mi nie wierzy - ogolnie
    sa to jednak ziomkowie ktorzy gdy dochodzi ze tak powiem
    do wejscia w pewien cień logiki (ktoremu normalny czlowiek oddaje chold)
    to wykrecają sie, nie oprzyjmuja tego do siebie i dalej
    latają jak pieski odie z wywieszonym jęzorem ktorymi
    liżą lampy uliczne czy co oni tam tym liza i trzaskaja kase
    (dluzej i dokladniej nie jestem w stanie teraz tego oddac)
    - co ciekawe mz roznia sie oni nawet nie tylko ode mnie
    ale nawet od wiekszosci zwyklych programistow

    najdziwniejsze jest wlasnie ze ci mz znacznie mniej
    inteligentni (przynajmniej w sensie powagi myslenia)
    programisci wydają sie programowac znacznie szybciej
    i 'lepiej' niz inni (madrzejsi mz),

    wydaje mi sie ze zauwazylem cos takiego

    czy glupota moze pomagac w dobrym programowaniu?

    czy ktos zauwazyl cos podobnego do tego co ja tu opisuje?

    jak to zrozumiec jak to wytlumaczyc?