  • 31. Data: 2011-12-16 20:44:21
    Temat: Re: glupota a sprawnosc w programowaniu
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jceula$oth$...@i...gazeta.pl...
    > nie chce tworzyc niedopracowanych progsów i w tym jest

    Sorry, ale choć tu jest ogólne forum nt. programowania, to większym
    szacunkiem będą się cieszyły wypowiedzi prezentowane przez ludzi
    posiadających jakieś doświadczenie, dorobek czy choćby nawet "forumowy
    staż". Jak na razie to twoje wypowiedzi są na poziomie gimbusa, tzn. możesz
    brylować nimi wśród niektórych kolegów, ale na starych wyjadaczach nie robią
    wrażenia. Nie takie rzeczy widzieliśmy. Serio.

    Jak już zrobisz jakiś - nawet niedopracowany - ale przydatny do
    czegokolwiek - program... jak ten program będzie używany więcej niż przez 3
    osoby... to osiągniesz moralne prawo do mamrolenia. Na razie jesteś jak
    przedszkolak przechwalający się płaceniem alimentów: raczej śmieszny niż
    żałosny.

    > problem - nie chodzi nawet o braki techniczne [zalezy w czym
    > pracuje, jak na jakiejs nowej platformie i czasu jest malo -
    > np kilka tygodni, to progs niekoniecznie musi byc dopracowany
    > jak 'perła', a wrecz przeciwnie (zalezy i zalezy od dwu

    Każdą rzecz można zrobić na dwa sposoby: dobrze i w ten drugi sposób. Jak
    widać, trudno od ciebie wymagać, abyś potrafił tworzyć coś od początku
    dobrze, zgodnie z planem, bez fuszerek. Być może tacy ludzie jak ty też są
    potrzebni. Jednak radziłbym najpierw umieć tworzyć choćby przeciętne
    fragmenty programów - ZANIM zabierzesz się za ocenianie intelektualnych
    możliwości twoich kolegów.

  • 32. Data: 2011-12-18 12:29:47
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik <f...@N...gazeta.pl> napisał:

    > no wlasnie jest cos na rzeczy, jak spiewa hiphopowiec LUC:

    Hippopowieć śpiewa? Czy Ty kiedykolwiek słyszałeś śpiew?

    Remek

  • 33. Data: 2011-12-25 11:18:06
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > potrzebni. Jednak radziłbym najpierw umieć tworzyć choćby przeciętne
    > fragmenty programów - ZANIM zabierzesz się za ocenianie intelektualnych

    nie zgodzilbym sie - mz jest cos na rzeczy, sa kolesie ktorzy
    sa mz nie specjalnie inteligentni rzucają wrednymi tekstami
    (przynajmniej za mlodu) itd a potrafią wykodzic po naście
    zaawansowanych technicznie projektow (zaawansowanych technicznie
    moze tu znaczyc blizej bedacych na topie jak znajomosc najnowszych
    shaderow bajerów ale tez idzie za tym realny kawal wiedzy) - i mają
    przy tym 22 lata. Nie chodzi tu o zazdrosc bo to mw tak jakbym mial
    zazdroscic komus ze jest wredny. Co do zostawania z tylu za tymi
    przodownikami to ostatnio zreszta czesciowo (tak gdzies na 1/3
    a to i tak sporo) nadgonilem ufam przy tym ze sie do nich -mam
    nadzieje nie upodobnie (ew bede musial nad tym popracowac)

    - a tak wogole to dziwi mnie jak wielu mocno wymiatajacych
    programistow gier jest na warsztat.gd (zwlaszcza w porownaniu z
    prezentowanym poziomem ludzi na usenecie - przynajmniej jesli
    chodzi o konkretne kodowanie np grafiki) niektorzy maja na koncie
    po grubych kilkadziesiat tysiecy zaawansowanego kodu swoich silnikow
    itd - o tyle jest to pewnie normalnie wytlumaczalne dlugim czasem
    zajmowania sie programowaniem co najmniej kilka a raczej kilkanascie
    lat itd, (sam zresztą spodziewam sie ze dobiję do nich bo nabieram
    podobnego doswiadczenia i o tyle roznice sie zniwelują, ale chodzi
    mi jak juz o zarysowanie (bez celu tak przy okazji) tej sytuacji jak
    ona mi sie prezentuje - (tak wogole to mam wlasnie ruszyc w drugą
    stronę)

    (przynajmniej swieta mi mijaja w miare ok, 'odstreczony' i
    'naduzyty' itp, ale przynajmniej czuje jak to skrzyzowanie psa
    ze smokiem, smocze-psisko pewnego rodzaju (postkleszczowej) regenaracji
    lize mnie swoim waskim jezykiem po kosciach - (i jest jakby lepiej)