  • 1. Data: 2009-04-22 17:27:53
    Temat: google spamuje?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    od jakiegoś czasu na stronie wyszukiwarki google.pl pojawia mi
    się w górnym prawym rogu jakieś okienko... a to zainstaluj jakiś
    google search, a to coś innego... czy tylko u mnie? jak to
    zlikwidować?

  • 2. Data: 2009-04-22 18:22:01
    Temat: Re: google spamuje?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gsnk6j$mu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > od jakiegoś czasu na stronie wyszukiwarki google.pl pojawia mi się w
    > górnym prawym rogu jakieś okienko... a to zainstaluj jakiś

    A co, spodziewalesz sie, ze marketoidy, ktore zawladnely korporacja zostaly
    podkupione z Caritasu?

    Toz to ten sam typ strategii, ktora zastosowal MS, zeby zawojowac swiat:

    1. Uzaleznic (Google: dajac za darmo, MS: przymykajac oczy na ewidentne
    piractwo).
    2. Wprowadzic drobne upierdliwosci tak, zeby *aktualnie*malo*sprytni*
    wygenerowali zakladane przychody.
    3. Wymyslec nowe upierdliwosci.
    4. GOTO 2.

    > google search, a to coś innego... czy tylko u mnie? jak to zlikwidować?

    Profilaktycznie: odinstalowac wszystkie googlowe wodotryski.
    Rydzykownie: wyczaic hosty/IPki z ktorych to przychodzi i zablokowac (moze
    nie pozwa ;).
    Skutecznie: skorzystac z innej wyszukiwarki.

    BP, MSPANC

    sz.

  • 3. Data: 2009-04-22 18:42:55
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 22 Apr 2009 18:27:53 +0100, identyfikator: 20040501 <N...@o...eu>
    wrote:

    > od jakiegoś czasu na stronie wyszukiwarki google.pl pojawia mi się w
    > górnym prawym rogu jakieś okienko... a to zainstaluj jakiś google
    > search, a to coś innego...

    Od kiedy umieszczanie czegoś na własnej stronie jest spamowaniem?

    > czy tylko u mnie? jak to zlikwidować?

    Adblock/greasemonkey? (AKA block content/userjs)

    albo http://yahoo.com :)

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 4. Data: 2009-04-22 19:33:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    załącznik obrazkowy - też tak macie?
    http://w926.wrzuta.pl/obraz/447gXKzJV1J/google

  • 5. Data: 2009-04-22 19:57:59
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 22 Apr 2009 20:33:12 +0100, identyfikator: 20040501 <N...@o...eu>
    wrote:

    > załącznik obrazkowy - też tak macie?
    > http://w926.wrzuta.pl/obraz/447gXKzJV1J/google

    Używasz IE6!?

    http://browsehappy.pl

    --
    this.author = new Geek("porneL");

  • 6. Data: 2009-04-22 20:37:15
    Temat: [OT, NIZ BPMSANC] Re: google spamuje?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "porneL" <n...@p...net> napisał w wiadomości

    > albo http://yahoo.com :)

    I pomyslec, ze ktos-gdzies-kiedys zarzucal mi posiadanie "Balmerowskich
    fobii" ;>

    sz.

    PS. NIZ=function(){return String("no i znowu")}

    :)

  • 7. Data: 2009-04-22 20:39:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Używasz IE6!?

    a o co chodzi?

  • 8. Data: 2009-04-22 20:44:01
    Od: "Jordan Szubert" <t...@m...servebeer.com>

    Dnia 22-04-2009 o 22:39:07 identyfikator: 20040501 <N...@o...eu>
    napisał(a):

    > a o co chodzi?

    IE (im mniejszy numerek tym bardziej) to ZUO!!!

    --
    http://joru.olewales.ath.cx/

  • 9. Data: 2009-04-23 05:23:33
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 22-04-2009 o 19:27:53 identyfikator: 20040501 <N...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > się w górnym prawym rogu jakieś okienko... a to zainstaluj jakiś
    > google search, a to coś innego... czy tylko u mnie? jak to

    Generalnie, z doświadczenia: google.pl (czyt: polski interface)
    odstaje trochę od google.com (angielski interface). Polecam się
    przesiaść na ten drugi.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 10. Data: 2009-04-23 06:08:10
    Od: "Krzysiek" <k...@g...com>

    > załącznik obrazkowy - też tak macie?
    > http://w926.wrzuta.pl/obraz/447gXKzJV1J/google

    Nie mamy, kliknij X w prawym górnym i zniknie :)

    --
    Krzysiek