  • 1. Data: 2009-04-23 08:18:11
    Temat: dynamiczne dodawanie pola formularza
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Witam

    Mam taki problem. Potrzebuję w formularzy dodać pliki. Jedne input
    typu file a po kliknięciu dodawanie kolejnych lub usuwanie ich.
    Potrzebuje dwu takich pól z możliwością dodawania dynamicznego.
    Chciałem skorzystać z bibliotego jQuery i pluginu jaki się tam
    znajduje. http://plugins.jquery.com/project/clonefield Niestety nie
    działa on poprawnie pod IE, nawet na stronie autora skryptu się
    krzaczy. Pod FF znów jest problem że usuń nie usuwa tylko z swojego
    dynamicznego imputa czy też grupy (po powieleniu) tylko z drugiego
    też. Bardzo proszę jeśli ktoś może pomóc, podrzucić jakiś pewnie
    działający skrypt, link. Walcze szukam i nic:(

    pozdrawiam i z góry dziękuję
    Sławek

  • 2. Data: 2009-04-23 08:29:01
    Temat: Re: dynamiczne dodawanie pola formularza
    Od: plex <p...@b...pl>

    http://binnyva.blogspot.com/2006/01/dynamic-form-fie
    ld-generation-in.html

    prosze

  • 3. Data: 2009-04-23 08:29:50
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 23 Kwi, 10:29, plex <p...@b...pl> wrote:
    > http://binnyva.blogspot.com/2006/01/dynamic-form-fie
    ld-generation-in....

    > prosze

    Wielkie dzięki. Mam nadzieję, że coś z tego sklecę:) JS to niestety
    moja słaba strona:(
    A tak przy okazji (sorki, że zawracam głowę jeszcze) Co byś polecił do
    nauki JS z książek dostępnych na naszym rynku. Fajnie jakby była
    dobrze opisana biblioteka JQuery bo wydaje mi się ciekawa ale niestety
    to co na necie to po angielsku a z tym u mnie cienko:(
    Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 4. Data: 2009-04-23 08:34:34
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 23 Kwi, 10:29, plex <p...@b...pl> wrote:
    > http://binnyva.blogspot.com/2006/01/dynamic-form-fie
    ld-generation-in....

    > prosze

    Kurcze chyba nie do końca to działa też
    http://www.openjs.com/scripts/examples/addfield.php
    znika w drugim przykładzie remove i jest później problem z usunięciem
    pola jak się ktoś rozmyśli. Albo może ja czegoś nie rozumiem:(

    pozdrawiam
    Sławek

  • 5. Data: 2009-04-23 08:47:15
    Od: plex <p...@b...pl>

    ja mam JS dla Webmasterów

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-23 10:18:42
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Kurcze co nie znajdę to pod IE nie chce to działać albo wcale albo
    dobrze. Czy coś się zmieniło w tym IE nagle? Bo przecież jak ktoś
    pisał skrypt to chyba brał IE pod uwagę. A, testuje na 2 kompach z IE
    więc to raczej nie wina konkretnie mojego IE.
    Ludziska jak ktoś ma coś działającego to pomocy.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 7. Data: 2009-04-23 10:42:04
    Od: plex <p...@b...pl>

    pod IE mi działa wszystko
    tu masz demo zobacz sobie może porównaj źródła

    http://www.openjs.com/scripts/examples/addfield.php

    plex

  • 8. Data: 2009-04-23 11:01:45
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 23 Kwi, 12:42, plex <p...@b...pl> wrote:
    > pod IE mi działa wszystko
    > tu masz demo zobacz sobie może porównaj źródła
    >
    > http://www.openjs.com/scripts/examples/addfield.php
    >
    > plex

    Tak, patrzyłem tam ale zauważ 3 przykład że remove jak dodasz kolejne
    to znika. Dodatkowo ja potrzebuję dla dla inputa typu file a ten
    skrypt nie wiem czy mi zapamięta zawartość pól wyżej tego które chce
    usunąć i w tym cały problem.
    Generalnie muszę mieć taki skrypt, że domyślnie mam jedno pole typu
    file gdzie można dodać plik ale niżej "dodaj kolejny" i ma mi się
    pojawić kolejny input typu file gdzie można wybrać kolejny plik do
    formularza ale jednocześnie powiedzmy ktoś zrobi takich 5 inputów i
    nagle mu przyjdzie do głowy, że chce jeden usunąć to ma "usuń: i ten
    input się chowa ale w tych 4 wyżej pozostają dane. Próbowałem
    kombinować, przerobić kilka skryptów które znalazłem i niestety o ile
    jeszcze dodawanie i usuwanie działa o tyle już zapamiętanie zawartości
    pól przy usuwaniu nie bardzo. Wszystko znika:(

    pozdrawiam
    Sławek

  • 9. Data: 2009-04-24 05:46:27
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    Slawomir <g...@v...pl> napisał(a):

    > On 23 Kwi, 12:42, plex <p...@b...pl> wrote:

    A może zamiast generowania i usuwania pól poprostu je ukrywać/odkrywać.

    Andrzej.

  • 10. Data: 2009-04-24 06:28:18
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 24 Kwi, 07:46, "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl> wrote:

    > A może zamiast generowania i usuwania pól poprostu je ukrywać/odkrywać.
    >
    > Andrzej.
    >
    > --

    Może i tak ale wtedy nie widać tego inputa file ale jednak on istnieje
    chyba i wtedy lecą i tak z niego dane jeśli user coś wcześniej
    wprowadził i nie jestem w stanie rozróżnić ich od danych z których
    zrezygnował a które jednak chce przesłać:(

    pozdrawiam
    Sławek