  • 121. Data: 2024-04-01 14:22:25
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oczywiście i dlatego policja nabyła agregaty prądotwórcze. Jak zabieramy
    > komputery, to podłączamy je do takiego agregatu i jadą cały czas
    > włączone, aż do biegłego.

    Jakbyś miał trochę rozumu i wiedzy to byś wiedział co w takiej sytuacji
    się robi. Niby mógłbym powiedzieć, że nie mogę ci powiedzieć bo to
    tajne, ale chuj. Nie powinienem tego robić, ale robi się kopię cyfrową
    na miejscu. Bo jak ktoś ma zaszyfrowane veracryptem (kiedyś tru cryptem)
    to po odłączeninu napięcia się zesrasz, chyba że wystaraszysz gimbusa
    ze ci poda hasło.

    > Z tym, ze teraz zmniejszamy emisyjność. Skoro udostępniano z tego
    > komputera, bo się wyłączyło w chwili zaniku napięcia, to wystarczy
    > napisać, ze zaszyfrowane i zniszczyć jako dowód przestępstwa bez
    > zaglądania.

    Że co kurwa?

    > I potem tacy geniusze pilnują, żeby nie maksymalizować okienka w
    > przeglądarce po TOR, bo na tej podstawie można ustalić użytkownika :-) I
    > pomyśleć, że wystarczy nie kraść.

    Generalnie to jak na poważnie ktoś chce traktować tora to nie powinien
    używać tego samego kompa do "cywilnej" działalności. I jak najbardziej
    ma to sens.

    > Kolega po pod...li, że to właśnie on wysyłał te wiadomości o bombie w
    > szkole - bo się pochwali w klasie. Zacznie z "laską" pisać i wejdzie na
    > zewnętrzny serwer, gdzie są jej fotki. Chłopie, jest pierdylion
    > sposobów. Ale oparte nie o śledzenie w sieci, tylko inne sposoby.

    No przecież właśnie o tym piszę. Jeśli nasza policja złapie kogoś "za
    torem" to nie z powodu tego że go w tym torze wyśledzili. A ogólnie to
    dopóki nie odwinie czegoś grubego albo politycznie niepoprawnego i nie
    przyjdzie zlecenie z góry to policja ma to w dupie bo wpierdala pączki w
    oczekiwaniu na emkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2024-04-01 14:32:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 14:22, Shrek pisze:

> [...]
    > na miejscu. Bo jak ktoś ma zaszyfrowane veracryptem (kiedyś tru cryptem)
    > to po odłączeninu napięcia się zesrasz, chyba że wystaraszysz gimbusa ze

    W sumie źle napisałem - nie tyle kopię cyfrową, tylko kopię zawartości
    rozszyfrowanego dysku. No chyba że w to w sumie już nie dowód, to wtedy
    rzeczywiście nie ma co wnikać. Jak zaszyfrowane to się nic nie da zrobić
    nawet jak gościa z gaciami przy ziemi złapiecie:P

    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2024-04-01 18:02:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > na miejscu. Bo jak ktoś ma zaszyfrowane veracryptem (kiedyś tru cryptem)
    > to po odłączeninu napięcia się zesrasz, chyba że wystaraszysz gimbusa ze

    Skup się: To hasło w takim wypadku jest mi zbędne. Ja nawet nie będę
    próbował tego badać, bo po co? Dowodem na udostępnianie jest
    udostępnianie. Wątpliwość może być tylko z którego urządzenia - o ile
    jest więcej, niż jedno za publicznym IP. I wyłączając je kolejno ustalam
    które :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 124. Data: 2024-04-01 18:05:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 14:32, Shrek pisze:

> [...]
    > rzeczywiście nie ma co wnikać. Jak zaszyfrowane to się nic nie da zrobić
    > nawet jak gościa z gaciami przy ziemi złapiecie:P

    I dlatego, jak mogę to robić na moich zasadach, to wolę widzieć, ze
    udostępnia w tej chwili, a nie wchodzić na adres ustalony przed kilkoma
    miesiącami. Doszedłeś wreszcie do sedna sprawy, tyle, że w taki dość
    okrężny sposób.

    Zaś o hasło można po prostu poprosić. Nie da, to się wysyła do biegłego
    i bedzie tam leżał komputer do czasu, jak ludzkość wymyśli, jak to
    odczytać. W praktyce do przedawnienia ścigania. Wówczas dostaniesz
    komputer.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 125. Data: 2024-04-01 18:38:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > udostępnia w tej chwili, a nie wchodzić na adres ustalony przed kilkoma
    > miesiącami. Doszedłeś wreszcie do sedna sprawy, tyle, że w taki dość

    Jedno z drugim nic wspólnego nie ma. I tak łaziłeś pod nieaktualne
    adresy a to że jakbyś dorwał tam gościa z trukryptem z opuszczonymi
    gaciami to sam byś mu je założył to drugie.

> [...]
    > i bedzie tam leżał komputer do czasu, jak ludzkość wymyśli, jak to
    > odczytać. W praktyce do przedawnienia ścigania. Wówczas dostaniesz

    I chuja mu udowodnicie, a chyba o to chodziło a nie żeby człowiekowi z
    losowego adresu na złość zrobić. A potem się dziwisz że was nie lubią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2024-04-01 18:39:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skup się: To hasło w takim wypadku jest mi zbędne. Ja nawet nie będę
    > próbował tego badać, bo po co? Dowodem na udostępnianie jest
    > udostępnianie.

    Ja pierdolę - ty naprawdę sądzisz, że jakiś sąd to klepnie, że jak
    wyłączyłeś kompa to przestało się udostępniać więc to musi być winny?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2024-04-01 18:56:12
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 18:39, Shrek pisze:

    > Ja pierdolę - ty naprawdę sądzisz, że jakiś sąd to klepnie, że jak
    > wyłączyłeś kompa to przestało się udostępniać więc to musi być winny?

    Nie, ale komputery człowiekowi zabierze i nie dowie się że
    następnego dnia ten sam plik jest udostępniany z tego samego kompa.

    Pozdrawiam

  • 128. Data: 2024-04-01 21:54:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 18:39, Shrek pisze:
    > Ja pierdolę - ty naprawdę sądzisz, że jakiś sąd to klepnie, że jak
    > wyłączyłeś kompa to przestało się udostępniać więc to musi być winny?

    Tak. Co więcej zdarza się, że orzeknie przepadek wszystkich komputerów
    jako narzędzia przestępstwa. Bo przedmiotem sprawy jest udostępnianie, a
    nie posiadanie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 129. Data: 2024-04-01 21:57:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 18:56, RadosławF pisze:

    > Nie, ale komputery człowiekowi zabierze i nie dowie się że
    > następnego dnia ten sam plik jest udostępniany z tego samego kompa.

    Jeśli bierzesz z właściwego adresu IP, to na pewno nie. Natomiast
    faktycznie może być problem z ustaleniem, z którego konkretnie komputera
    to udostępniano. W praktyce najczęściej ludzie dawali hasło do kompów i
    przepadał tylko ten właściwy. Ale bywali uparci.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 130. Data: 2024-04-01 21:58:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 18:38, Shrek pisze:
    > I tak łaziłeś pod nieaktualne adresy

    Czemu nieaktualne? Jak w danym momencie to sprawdziłeś, to masz aktualny
    i jedyny problem, to że poza komputerami pod tym adresem mógł być
    jeszcze jakiś inny.
    --
    (~) Robert Tomasik