  • 11. Data: 2024-05-07 16:09:14
    Temat: Re: Fotowoltaika do c.w.u.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    >>>> Mam zabukmarkowaną firmę el-car.auto.pl
    >>>
    >>> Strona umarła?
    >>> http://www.el-car.auto.pl/?75%2Cregulator-grzalek-me
    ga-pwm-mppt-3000w

    >> Ja ją widzę.
    >
    > Cuda?

    Cuda? Może po prostu Netia. Sprawdziłem z pięciu różnych lokalizacji.
    Zewsząd widzę. Natomiast ping od tego adresu się nie odbija. Czy widać
    coś pod adresem http://194.181.228.20 ?

    > https://prnt.sc/zJYiDjnLFszg

    Temu Windowsu chyba chodzi o to, że nie rozumie nazwy domenowej. Może
    korzysta z jakiegoś podejrzanego serwera DNS? Mozna mu wskazać jakiś
    konkretny (zupełnie się na tym systemie nie znam)?

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2024-05-07 16:31:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Cuda? Może po prostu Netia. Sprawdziłem z pięciu różnych lokalizacji.
    > Zewsząd widzę. Natomiast ping od tego adresu się nie odbija. Czy widać
    > coś pod adresem http://194.181.228.20 ?

    Tak, ale strona od hostingu.

    > Temu Windowsu chyba chodzi o to, że nie rozumie nazwy domenowej. Może
    > korzysta z jakiegoś podejrzanego serwera DNS? Mozna mu wskazać jakiś
    > konkretny (zupełnie się na tym systemie nie znam)?

    Android też nie otwiera. Jak wyłączę WiFi, to otwiera, czyli Netia coś
    kaszani.

    Robert

  • 13. Data: 2024-05-07 16:58:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Tak, ale strona od hostingu.

    Tego się spodziewałem, to chciałem sprawdzić.

    > Android też nie otwiera. Jak wyłączę WiFi, to otwiera, czyli Netia coś
    > kaszani.

    A nie mówiłem? Też kiedyś miałem od nich łącze. Problemy z DNS były
    chyba najczęstszym typem awarii. Lepiej olać ofertę ich serwera DHCP
    i wpisać do routera coś na stałe. Może być 1.1.1.1. Do konfiguracji
    sieci w komputerze też można. Albo doraźnie, przy nagłej potrzebie,
    dopisać do pliku /etc/hosts linijkę "www.el-car.auto.pl 194.181.228.20".
    W przypadku Windows zamiast katalogu "/etc" będzie "c:\windows" albo
    jakiś podkatalog w nim (sys, system, system32, sys32 -- słabo się
    w tym orientuję).

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2024-05-07 17:20:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Strona umarła?
    > http://www.el-car.auto.pl/?75%2Cregulator-grzalek-me
    ga-pwm-mppt-3000w
    Działa :)
    --
    Janusz

  • 15. Data: 2024-05-07 17:49:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 17:20, Janusz pisze:

    ga-pwm-mppt-3000w
    > Działa :)

    Komu działa, temu działa. ;)
    Przez VPN działa.

    Robert

  • 16. Data: 2024-05-07 18:12:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Komu działa, temu działa. ;)
    > Przez VPN działa.

    Ten VPN naprawdę nie jest do niczego potrzebny. Świadczy o tym widocność
    strony hostingu. Problem wyłącznie w kaprawym DNS. VPN też ma swój, widać
    lepszy.

    --
    Jarek