    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank godny zaufania...?
    Date: Fri, 29 Jan 2021 20:29:56 +0100

    Użytkownik "witrak()" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    On Friday, January 29, 2021 at 6:36:47 PM UTC+1, J.F. wrote:

    >Hm, raczej: "Za dolarami stoi amerykanska gospodarka," o ktorej jest
    >ogolne mniemaniee, że "tak szybko i latwo nie padna"

    Amerykanskiej gospodarce wierze troche bardziej niz amerykanskiemu
    dolarowi ... szczegolnie w okresie, gdy go tak mocno drukuja.

    >"Za euro stoi pol europejskiej gospodarki." o której uważa się, że...
    >"Za CHF stoi ... no, przekonanie" i nic więcej.

    Tu sie w zasadzie zgodze, tylko pytanie, czy to "uznanie przez swiat"
    to takie "nic" :-)

    >Właściwie za każdą z tych walut stoi "przekonanie, że...", które
    >faktycznie jest lepiej umotywowane lepiej niż opinia o bitcoinie, ale
    >na razie prócz większej zmienności, bitcoin niczym złym się nie
    >wyróżnił.

    Tylko ze jak kiedys padnie, to wszyscy powiedza "a nie mowilem" :-)

    >Oprócz ładnych paru lat z setką zapowiedzi, że już, już padnie ;-)

    Zeby on jeszcze byl do czegos uzyteczny ...

    >Powiedz to Buffetowi ;-)

    >Ale właściwie szło mi o to, że równość wobec prawa powinna oznaczać,
    >że jak mnie mogą wydymać, to i ja ich też mogę...

    No jak widac. Szczegolnie ze to gra o zerowym zysku.

    >A tu się okazuje, że "duży może więcej" - np. zmienić zasady, w
    >szczególności, jak zauważy, że jest dymany.

    >Wikipedia:
    >Pyramid schemes are illegal in many countries

    Ale to nie to samo co "all"

    >Bo ja wiem? a anonimowe finansowanie organizacji - niekoniecznie
    >przestępczych - których finansować nie ma jak?
    >Więc i wywiady, i organizacje wspierające demokrację...

    Czyli dla kogos tam sa przestepcze, bo inaczej by normalnie czek
    dostaly :-)

    >Żartujesz? Ogólnie wiadomo, że te szyfry są niełamliwe, więc jeśli
    >komuś zacznie się "udawać" odszyfrowywać regularnie, to go stosowne
    >trzyliterowe agencje prześwietlą na dziesiątą stronę - i albo okaże
    >się, że ktoś "wymyślił proch" (i zostanie przejęty przez którąś z
    >tych agencji), albo pójdzie do pierdla na 250 lat.

    Albo i nie.
    Albo sie okaze, ze jest "gielda" kodow, a oni robia za posrednikow,
    ale czy to takie nielegalne ?

    J.