  • Data: 2024-04-25 08:40:48
    Temat: Re: Dostałem nową kartę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Apr 2024 18:36:22 +0200, _Master_ wrote:

    > Nie zarabiam średniej krajowej.
    > I tak noszę parę stówek w portfelu.

    Też noszę. I one tam sobie leżą i czekają na potrzebę,
    bo na codzień to wygodniej kartą.

    > Mój telefon pewnie wart jest 500 zł.

    Teraz to całkiem wypasiony model może być.

    > Zakupy robię przez internet albo blikiem (tak wiem nie wszędzie się da)
    > Jestem zwykłym Kowalskim w XXI wieku.
    > Po co mi pośrednik między moim kontem a sklepem?

    Blik to taki pośrednik :-P

    Ale co - w ogóle po sklepach nie chodzisz?
    Paliwa nie kupujesz?

    > I UWAGA! Mam parę tysi na koncie i nie muszę brać kredytów.
    > Jak mnie na coś nie stać to nie kupuję ;-)

    A kto tu mówił o kredycie ?

    > Po co mi karta?

    Dla wygody.
    Wyciągasz, przykładasz, peep, zapłacone.

    J.