    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Filmy online
    Date: Tue, 26 Mar 2024 09:04:35 +0100

    > Ja generalnie nie korzystam z płatnych platform. Tylko wyszukuję filmy
    > Yandexem. Google z uporem proponuje YouTube, a na tej platformie
    > obecnie trudno jakiś film obejrzeć, bo albo zablokowany, albo się
    > okazuje, że jakiś skrót, albo upierdliwie się reklamy wyświetlają, jak
    > się na komórce ogląda.
    >
    > Natomiast płatne platformy mają jeszcze tę zaletę, że podpowiadają
    > ciekawe filmy. Nie problem znaleźć za darmo film, jak znasz tytuł. Ale
    > ja nie śledzę światowej kinematografii. Najczęściej o fajnym filmie
    > dowiaduję się od znajomego.

    Ale jak to widzisz, kto przy zdrowych zmysłach w Polsce subskrybuje
    płatne serwisy filmowe skoro zupełnie legalnie(?) można korzystać z
    darmowej alternatywy?
    A u mnie w tunerze tak sprawa wygląda że ma on zainstalowany system
    OpenAtv, który zawiera odtwarzacz wideo w którym z kolei są wgrane
    serwisy z darmowym wideo. Z reguły wystarcza kliknąć pilotem, wybrać
    parametry filmu i można oglądać.