  • Data: 2024-03-27 09:06:56
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2024 o 17:03, J.F pisze:
    > Ale co - z satelity odbierasz, czy jakis program internetowy na nim ?
    > To pewnie się da i na kompie ..

     to tylko z nazwy tuner satelitarny, bo odbiera także TV naziemną w
    najnowszym standardzie, no i oczywiście dostęp do internetu, ale to już
    chyba norma. Zaletą jest system oparty na Linuksie.

    > Pewnie by można, ale musiałbyś dać jakis przykład.
    >
    > CDA sporo udostępnia za pieniądze, i może ma jakieś umowy na
    > udostępnianie.
    > Ale sporo jest darmowych, i ciekaw jestem, jak tu legalność wygląda.
    > Na razie ich nie zamknęli, to widać poszkodowanych nie ma :-)
    >
    > W przypadku serwisów na świecie ściganie może być trudne ...
    >

    > J.

    Na co przykład? To ja się pytam czy na pewno mogę bezkarnie oglądać
    filmy za darmo ponieważ wielu użytkowników woli za podobne oglądanie
    płacić? Co tu w ogóle jest grane?
    W CDA jest jasny regulamin na jakich zasadach udostępnia treści. I w
    jego przypadku jak i np YT wątpliwości nie mam.