  • Data: 2024-04-01 07:55:14
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tez oczywiście nie mam doświadczenia, ale wiem, że np. próbuje się to
    > robić monitorując węzły wejścia i wyjścia. W uproszczeniu, ustalono, że
    > ktoś się gdzieś włamał o tym i o tym czasie, no ale nawet jak uzywał
    > tor'a to musiał się z tym torem połączyć i "wyjść" z niego w jakiejs
    > lokalizacji bliskiej włamaniu. Jak się ma z grubsza dane skąd działa
    > (np. jakies miasteczko), a włamań/połaczeń jest wiele, to można próbowac
    > szukać korelacji kto się stamtąd w takim czasie łaczył. To duża robota i
    > konieczność dostępu do rozbudowanej infrastruktury, więc musi naprawdę
> [...]

    Dla ustalenia uwagi - Mówimy o firmie, której specjalista do spraw
    bezpieczeństwa cybernetycznego do dziś nie rozumie o co chodziło z
    dynamicznymi adresami i gdzie popełnili fakap (w zasadzie to uważa że to
    wina zgłaszających) oraz publicznie wyznaje pogląd, że jak czegoś szukać
    jak nie wiadomo gdzie jest - może przecież nawet być w sąsiedniej
    komendzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!