eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie, że została zhakowana › Re: Polacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie, że została zhakowana
  • Data: 2021-01-26 17:06:36
    Temat: Re: Polacy nie zabezpieczają smartfonów. Większość nawet nie wie, że została zhakowana
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Komu by sie chcialo biegac do oddzialu, gdy moze zalatwic sprawe przez
    > internet.

    Zresztą, zdaje się, ceny w oddziałach są takie, że powinno im się
    opłacać?
    Nie?

    > Banki moze sie chca pochwalic "nowoczesnoscia",

    A to jest im potrzebne? No bo jeszcze liczba klientów może robić
    wrażenie. Obroty, a najlepiej zyski - robią wrażenie. Ale nowoczesność?
    Niektóre banki właśnie podkreślają, że one już od XXX lat, że nigdy kasy
    nie ukradły itd.

    > I tak prawde mowiac - wydaje mi sie, ze trudniej zhackowac apke niz
    > dobrac sie do SMS na smartfonie ...

    Pewnie tak.
    Tylko samymi SMSami nie można komuś wyczyścić konta.
    --
    Krzysztof Hałasa