  • Data: 2021-01-29 19:40:10
    Temat: Re: Tak w temacie AED
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2021 o 13:53, J.F. pisze:

    > Ja tam nie wiem jak w Gdansku, ale lotnisko czesto bywa ostatnie.

    Tu akurat nie.

    > Hm, no jakze to tak - zostawic podejrzanego bez AED?
    > A jak bedzie drugi raz potrzebne ?

    W sumie. Ciekawe czy zapasowe elektrody mają? BTW sprawdziłem w metrze -
    jak są dwa perony to na każdym jest AED. Na bogato.

    > Dobrze, ze sie tam znalazly jakies inne osoby, ale jakby zabraklo ?

    To by stali aż pogotowie przyjedzie.

    > Chyba nie tylko, patrzac na niektore wiadomosci.
    > Ewentualnie - pomoc innej osoby ograniczy sie do wezwania pogotowia, bo
    > wiecej i tak nie potrafi ..

    Generalnie jeśli wezwie, to na ogół do przyjazdu łapiduchów dotrwa,
    potem już z górki. Oczywiście jak nie masz powyżej 70, bo wtedy to już
    słabiej.

    Update - pomoże.

    --
    Shrek